قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

  • ۰
  • ۰

بازی کال آف دیوتی دارای نقشه های مخصوص به خود در بتل رویال می باشد و برای برنده شدن و آخرین بازمانده در این بازی باید سبک بازی خود را تغییر دهید تیرانداری حرفه ای در برابر دشمن داشته باشید در این مقاله ما به بررسی بالابردن رتبه در بازی کال اف دیوتی می پردازیم.

رنک مود در بازی کال آف دیوتی چیست؟

رنک مود بازی کالاف دیوتی موبایل یک حالت رتبه‌بندی است که شما می توانید با انجام تمام مسابقات بازی کال آف دیوتی سطح خود را ببینید و در این رتبه بندی قرار بگیرید هر چه بتوانید در رده بندی ها رتبه بالاتر داشته باشید در نتیجه پاداش های بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.

قواعد رتبه بندی ذر بازی کال آف دیوتی

حالت رتبه بندى بازى کالاف دیوتى موبایل یا رنک مود براى بازیکنانى که در حال بازى در بتل رویال هستند و یا در رقابت هاى چند نفره هستند درسطح ٧ فعال خواهد بود.
در واقع اگر که شما همه ى ماموریت هایى که در قبل از سطح ٧ وجود دارند را خیلى سریع تمام کنید میتوانید خیلى سریع در حالت رنک مود قرار بگیرید.
این امکان براى شما وجود دارد که منوى رقابت هاى چند نفره رتبه خودتان را در همه مسابقه هایى که تا حالا شرکت کردید را ببینید.

همچنین میتوانید علاوه بر همه ی مسابقاتى که تا به حال شرکت کرده اید در بتل رویال ،حتی میانگین کمک ، میزان آسیب و میانگین زنده ماندن و تعداد بار هایى که به هم تیمى هاى خود کمک کرده اید را هم ببینید.

شما میتوانید در منوى اصلى زمان اجراى بازى به صورتى چندگانه رنک مورد نظر خود را ببینید.
رنک مود در واقع یک لابى کاملا جدا میباشد. اما در حالت بتل رویال کاملا پیش فرض میباشد ، همه بازیکنانى که در بتل رویال هستند میتوانند از جوایزى که در رنک مود قرار دارد بهره ببرند. می توانند با خرید سی پی کال آف دیوتی و پرداخت های درون برنامه ای از تمامی امکانات، آپشن ها و تجهیزات استفاده کنند و تمامی آیتم های بازی را مطابق میل خود سفارشی سازی کنند.

ممکن است در حالت رتبه بندى هاى چند نفره شما مقابل تعداد بازیکنان قرار بگیرید که رتبه بندی شبیه رتبه بندی هاى خود را نیز ببینید و شبیه دیگر بازیکنان باشید.

XP بیشتر چه تاثیری برروی افزایش رتبه شما خواهد داشت؟

هرچه XP به دست آمده شما بیشتر باشد می تواند تاثیر بسیار زیادی در حالت رنک مود برای شما داشته باشد در واقع می‌تواند باعث افزایش رتبه شما شود، هرچه بتوانید XP بیشتر را به دست آورید در نتیجه می توانید به بالاترین رتبه دست پیدا کنید ضمن اینکه رتبه بندی در حالت بتل رویال و رقابت های چند نفره دارای ثبت رکورد می باشد.

علاوه بر تمام مواردی که در بالا ذکر شد شما می توانید رتبه بندی فصلی خود را نیز ببینید که در ازای آن ها جوایز ویژه ای به شما تعلق خواهد گرفت.

رنک مود در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست ؟

ارتقا رتبه در حالت چند نفره در بازی call of duty mobile

علی رغم اینکه این شانس را دارید که در هر دو حالت بازی رتبه خود را بالاتر ببرید، توصیه می‌شود برای ارتقا رتبه در بازی کال آف دیوتی موبایل، توانید درمسابقات Ranked حالت چند نفره شرکت کنید و موقعیت خود را تثبیت کنید؛ چیزی که واضح است این است که مسابقات چند نفره در مقایسه با بازی های بتل رویال بدون شک می تواند در زمان شما صرفه جویی کند

  • زنده ماندن: هرچه شما بتوانید بیشتر زنده بمانید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش رتبه شما در رتبه بندی رنک مود داشته باشد بنابراین به دنبال راههایی برای بیشتر زنده ماندن علی الخصوص در حالت بتل رویال باشید.
  • Loadout: اولین قانون در بازی کالاف دیوتی موبایل این است که سعی کنید بازیکنان بیشتر را بکشید تا XP های بیشتری به دست آورید بنابراین شما هر چه بتوانید از سلاح های قدرتمند تری برای کشتن سایر بازیکنان استفاده کنید نتنها می توانید تعداد بازیکنان بیشتری را بکشید بلکه می توانید بر روی رتبه بندی خود در حالت رنک مود نیز تاثیر بگذارید.
  • داشتن استراتژی: اینکه شما استراتژی خاصی در برابر سایر بازیکنان داشته باشید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه بازی داشته باشد اگر شما بسیار با دقت و برنامه ریزی در بازی پیش بروید متن های امتیازات بیشتری به دست خواهید آورد بلکه می توانید باعث افزایش رتبه خود در رنک مود شوید.
  • Scorestreak: یکی از بهترین راه ها برای کشتن سایر بازیکنان و همچنین کمک به هم تیمی های خود در حالت رقابت های چند نفره می باشد در واقع Scorestreak ها میتوانند تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش رتبه شما در رنک مود داشته باشد.

 درسایت چطور مطلبی را تحت عنوان چطور در بازی های موبایلی بهترین باشیم؟ بازیکنان می توانند برای بهتر بازی کردن این مطلب را مطالعه کنند

 

 

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • Lovely iphonex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی