قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جدیدترین لیست قیمت گوشی شیائومی در ایران 99

آیا از قیمت روز گوشی های شیائومی اطلاع دارید؟ آیا می دانید که قیمت گوشی های هوشمند Xiaomi به چه عواملی بستگی دارد؟ از کدام فروشگاه می توانیم گوشی های شیائومی را ارزان خریداری کنیم؟

این روزهای به دلیل تحریم های موجود در کشور و بالا رفتن نرخ دلار و ارز، قیمت گوشی های هوشمند به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است، در حالی که بازار گوشی های هوشمند میان رده و چینی از رونق خوبی برخوردار می باشد. شرکت شیائومی یک شرکت چینی است که در چند سال اخیر با گوشی های پرچمدار و میان رده با کیفیت و قدرتمند خود توانسته است محبوبیت بالایی را در بین کاربران به دست آورد. همچنین قیمت گوشی های شیائومی ارزان تر و مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

اما سوالی که ایجاد می شود این است که چرا باید گوشی شیائومی را خریداری کنیم؟ چه عواملی بر روی قیمت گوشی های شیائومی تاثیرگذار است؟ آیا از لیست قیمت روز گوشی های Xiaomi اطلاع دارید؟ چگونه می توانیم یک فروشگاه مطمئن گوشی های شیائومی را پیدا کنیم؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاله از سایت هاکان موبایل ادامه دهید تا پاسخ سوالات خود را به صورت کامل و جامع پیدا کنید.

چرا باید گوشی های Xiaomi را خریداری کنیم؟

شرکت چینی شیائومی امروزه یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ساخت گوشی می باشد که توانسته است محبوبیت بسیار بالایی را بین کاربران به دست آورد. سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از کاربران یا خریداران گوشی را به خود جلب کند این است که چرا باید گوشی شیائومی را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اولین دلیل آن است که نرخ گوشی های شیائومی بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر می باشد. به علاوه این گوشی ها از قابلیت ها و امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری می توانند با گوشی های پرچمدار دیگر برندها رقابت کند.

چرا باید گوشی های Xiaomi را خریداری کنیم؟
آیا خرید گوشی های شیائومی انتخاب درستی است؟

چه عواملی بر روی نرخ خرید گوشی های شیائومی تاثیرگذار است؟

فاکتورهای مختلفی بر روی نرخ خرید گوشی های شیائومی تاثیر می گذارند. از جمله این فاکتورها می توان به مواد استفاده شده در قسمت های سخت افزاری گوشی، صفحه نمایش و نوع آن، تراشه مورد استفاده در گوشی، رم و حافظه داخلی، کیفیت و تعداد دوربین های آن، سیستم عامل و باتری گوشی اشاره کرد. تمامی این موارد هر کدام بر روی قیمت انواع گوشی های هوشمند شیائومی تاثیر گذار هستند.

قیمت بهترین گوشی های شیائومی

همانطور که اشاره شد گوشی های شیائومی به دلیل قیمت مناسب و بهره گیری از قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند از جمله محصولات محبوب بازار به شمار می آیند. شرکت شیائومی به دلیل طراحی نوآورانه، خلاق و جذاب در بسیاری از زمینه ها پیشتاز می باشد. در ادامه شما را با نرخ بهترین گوشی های شیائومی آشنا خواهیم ساخت. پس همچنان با ما همراه باشید.

گوشی Xiaomi Mi Note 10

از برترین محصولات شرکت شیائومی، گوشی Mi Note 10 می باشد. از جمله مشخصات بارز این گوشی می توان به طراحی زیبا و شیک، امکانات و قابلیت های بالا، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و حافظه بالا اشاره کرد. با توجه به نوسانات قیمت نمی توان قیمت شیائومی Mi Note 10 به صورت دقیق مشخص کرد. برای اطلاع از قیمت این گوشی می توانید به فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل مراجعه فرمایید یا با مشاوران با تجربه و خبره این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

گوشی Xiaomi Mi 9 

یکی دیگر از بهترین محصولات شرکت شیائومی، گوشی Xiaomi Mi 9 می باشد. این گوشی نیز از قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی برخوردار است. از جمله این قابلیت ها می توان به دوربین فوق العاده قدرتمند سه گانه، صفحه نمایش با کیفیت بالا، عمر طولانی باتری و وجود تراشه Qualcomm Snapdragon 855 اشاره کرد. قیمت گوشی شیائومی Mi 9 نیز متغیر بوده و نمی توان به صورت دقیق آن را تعیین کرد.

قیمت بهترین گوشی های شیائومی
بهترین اسمارت فون های Xiaomi

گوشی Redmi Note 8 Pro

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو نیز یکی از برترین های شرکت شیائومی به شمار می آید که به دلیل قیمت مناسب، صفحه نمایش با کیفیت، تراشه قدرتمند، حافظه داخلی بالا، دوربین های سه گانه فوق العاده و طراحی شیک و جذاب توانسته است محبوبیت بسیار بالایی را در بین کاربران به دست آورد. اگر قصد دارید که این اسمارت فون را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کنید، کافی است که به سایت هاکان موبایل مراجعه کنید و در مورد مشخصات فنی و قیمت شیائومی Redmi Note 8 Pro اطلاعات کاملی را کسب کنید.

لیست قیمت روز گوشی های شیائومی در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل

همانطور که اشاره شد به دلیل تحریم های موجود در کشور نرخ دلار و طرح های رجیستری متغیر می باشد و مدام در حال نوسان است به همین دلیل نمی توان یک نرخ ثابتی را برای گوشی های شیائومی در نظر گرفت. در ادامه لیست نرخ گوشی های پرفروش Xiaomi را در قالب یک جدول برای شما فراهم آورده ایم که شما می توانید با کلیک بر روی هر کدام از لینک ها با مشخصات فنی، قیمت خرید گوشی های شیائومی به صورت کامل آشنا شوید. البته قابل ذکر است که این قیمت ها با توجه به شرایط حاکم در کشور به صورت مرتب آپدیت یا بروزرسانی خواهند شد.

قیمت گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو- Xiaomi Mi Note 10 Pro ۷۹۶۰۰۰۰- ۸۱۱۰۰۰۰
قیمت گوشی شیائومی می نوت ۱۰- Xiaomi Mi Note 10 ۶۹۱۰۰۰۰- ۷۰۶۰۰۰۰
قیمت گوشی شیائومی می ۹ لایت- Xiaomi Mi 9 Lite ۴۵۶۰۰۰۰
قیمت گوشی شیائومی می ۹ اس ای- Xiaomi Mi 9 SE ۴۳۱۰۰۰۰
قیمت گوشی شیائومی می ۹ تی- Xiaomi Mi 9T ۴۴۸۰۰۰۰- ۴۷۶۰۰۰۰
قیمت گوشی ردمی نوت ۸- Xiaomi Redmi Note 8 ۲۶۳۰۰۰۰- ۳۳۷۰۰۰۰
قیمت گوشی ردمی ۸- Xiaomi Redmi 8 ۲۳۴۰۰۰۰- ۲۴۳۰۰۰۰
قیمت گوشی ردمی ۸ آ- Xiaomi Redmi 8A ۱۸۵۰۰۰۰- ۱۹۰۰۰۰۰
قیمت گوشی ردمی ۷ آ- Xiaomi Redmi 7A ۱۶۴۰۰۰۰
قیمت گوشی شیائومی می ای ۳- Xiaomi Mi A3 ۳۳۱۰۰۰۰- ۳۴۹۰۰۰۰

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل

دغدغه بسیاری از کاربران در هنگام خرید این است که از کدام فروشگاه می توانند یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را داشته باشند. فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل با چندین سال سابقه درخشان در حوزه خرید و فروش انواع تلفن های هوشمند یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در سطح شهر تهران می باشد. این فروشگاه عرضه کننده انواع تلفن های هوشمند آیفون، شیائومی، سامسونگ، هواوی، آنر و نوکیا می باشد.

اگر قصد دارید از قیمت انواع گوشی های شیائومی اطلاع پیدا کنید می توانید به سایت هاکان موبایل مراجعه فرمایید و یا با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را در مورد خرید و قیمت انواع تلفن های هوشمند با مشاوران با تجربه این فروشگاه در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

منبع: manzeleno.blog.ir

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

آموزش عوض کردن کشور در کلش اف کلنز را از وب سایت ایموجو بخوانید تا به راحتی این کار را انجام دهید.

بازی کلش اف کلنز یکی از بهترین بازی های موبایلی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی را دارد. برای اینکه بتوانید در این بازی پیشرفت داشته باشید و با مراحل بازی آشنا شوید بهتر است که به صورت کامل آموزش بازی کلش اف کلنز را مطالعه کنید. از جمله مواردی که بسیاری از کاربران در هنگام بازی کردن با آن مواجه می شوند مشکل عوض کردن کشور در کلش اف کلنز می باشد. راه های مختلفی برای ان کار وجود دارد و بازیکن به راحتی می تواند موقعیت مکانی یا Local بازی خود را تغییر دهد. با ما در ادامه همراه باشید تا نحوه تغییر کشور در بازی کلش را به شما آموزش دهیم. 

روش های عوض کردن کشور در کلش اف کلنز

روش های عوض کردن کشور در کلش اف کلنز

برای عوض کردن کشور در Clash Of Clans از روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه شما را با روش هایی آشنا خواهیم کرد تا به راحتی کشور خود را در این بازی تغییر دهید.

استفاده از نرم افزارهای تغییر IP

برای این کار گیمر می تواند که ابتدا نرم افزار مورد نظر را نصب و اجرا کند و چنانچه این روش نتوانست چاره کار باشد می تواند از روش دیگری استفاده کنید.

ارتباط با سوپرسل برای عوض کردن کشور در بازی کلش اف کلنز

در این روش گیمر می توان به قسمت تنظیمات بازی مراجعه کند و مراحل زیر را برای عوض کردن کشور در کلش اف کلنز انجام دهد.

ابتدا باید در قسمت تنظیمات بر روی گزینه Help And Support کلیک کرد و  سپس باید گزینه Report An Issue  را انتخاب کرد و از منوی باز شده روی قسمت Other Problem کلیک کرد

بعد از آنکه نرم افزار ایمیل باز شد باید متن مناسب نوشته و ارسال شود. چنانچه Local گیمر در بازی کشوری به جز ایران (IR) است باید متن زیر وارد شود (به جای US باید Local بازی خود را در قسمت top players وارد کرد).

.Hello Chief
.I’m an iranian Clasher, but my local in game is “US”. please help me to change my local to “IR”
.Thank you

چنانچه Local بازیکن مشخص نبود به این معنی است که در قسمت top players هیچ لوکالی شناسایی نمی شود. در این حالت لازم است که متنی شبیه متن زیر ارسال شود.

.Hello Chief
.I’m an iranian Clasher, but my local in game is unknown. please help me to change my local to IR
.Thank you

چنانچه Local گیمر در قسمت top players ایران است اما در گلوبال چت به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری صحبت می شود باید از متن زیر استفاده شود.


,Hello Chief
.Excuse me, my local is Iran (IR), But Players in the Global Chat Speaks English
.Please Help Me To change Global Chat To Iranian People (Persian) Or Middle East
,Thank you

در این قسمت تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات موجود در قسمت قرمز رنگ را دستکاری یا پاک کرد.

ثبت موقعیت جدید در بازی کلش اف کلنز

آخرین مرحله برای عوض کردن کشور در کلش اف کلنز انجام دهید، ثبت موقعیت جدید در بازی کلش اف کلنز می باشد. بعد از انجام مراحل قبلی و پس یک زمان مشخصی (چند دقیقه تا چند روز) از طرف سوپر سل ایمیلی برای کاربر ارسال می شود که متونی مشابه متون زیر در آن نوشته شده است.

“به علت درخواست های زیاد، درخواست شما ممکن است چند روز طول بکشد تا بررسی و حل شود”.

“درخواست شما پذیرفته شده و به زودی حل خواهد شد، پس از حل شدن مشکل شما ایمیلی در این خصوص برای شما ارسال خواهد شد”.

در نهایت و بعد از ۲۴ ساعت یک ایمیل دیگر برای گیمر ارسال می شود که نتیجه نهایی درخواست را به گیمرها اطلاع می دهد.

 https://emojo.ir/changing-country-clash-of-clans/

منبع:http://gheymatemobile.blog.ir/

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

این روزها ، خریداران آیفون گزینه های متنوعی دارند. گوشی آیفون ۱۱ پرو و گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس از بهترین مدل گوشی آیفون در بازار ایران می باشد.

نسبت به آیفون 11  گوشی های بسیار مقرون به صرفه تری نیز وجود دارد که برخی از ویژگی های قابل توجه مانند تأیید هویت Face ID  ، نمایشگرهای تمام صفحه و پردازنده های قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از نمونه های گوشی های با قیمت مناسب می باشند.

گوشی آیفون ۱۱ پرو

گوشی آیفون ۱۱ پرو دارای سیستم عامل     iOS 13 و تراشه A13 Bionic Thirdgeneration Neural Engine می باشد. این گوشی دارای  دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی تله فوتو، واید و اولترا واید و حافظه داخلی 64 گیگابایت ، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت می باشد. اندازه این گوشی  5.8 اینچ با رزولوشن 24361125 x می باشد. قیمت  گوشی آیفون ۱۱ پرو از  14,700,000تا 21,100,000 تومان می باشد.

خرید و سفارش آیفون 11

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس نیز دارای سیستم عامل iOS 13 و تراشه اپل A13 Bionic  می باشد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت ، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت می باشد و دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت می باشد به طوری که میزان شارژ مکالمه تا 25 ساعت می رسد. قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس از 15,950,000 تا 23,400,000 تومان می باشد.

گوشی آیفون ۸

گوشی آیفون ۸ دارای سیستم عامل 11 iOS و تراشه Apple A11 Bionic Chipset می باشد.

حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت و 256 گیگابایت و باتری آن از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 1821 میلی‌آمپر ساعت می باشد.

قیمت این گوشی 4.7 اینچی 6,800,000 تومان می باشد که نسبت به سایر گوشی های تولید شده ی این شرکت بسیار مناسب می باشد.

گوشی آیفون ۸ پلاس

گوشی آیفون ۸ پلاس نیز مانند آیفون ۸ دارای سیستم عامل 11 iOS می باشد. اما اندازه آن 5.5 اینچ با رزولوشن  1920 × 1080می باشد.

حافظه داخلی 32  گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت و باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 2691 میلی‌آمپر ساعت نیز از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

قیمت این گوشی ها با توجه به مشخصات آن از 8,600,000 تا 9,200,000 تومان متغیر می باشد.

خرید آیفون 8 پلاس : 

https://hakanmobile.com/product/apple-iphone-8-plus/

برای اطلاع از جدیدترین قیمت این محصولات می توانید به سایت هاکان موبایل مراجعه فرمایید. آدرس هاکان موبایل : 

https://hakanmobile.com/

منبع:gheymatemobile.blog.ir

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

بهترین فروشگاه ها برای خرید موبایل؟                                                                                                                                                                               

در حال حاضر فروشگاه های زیادی ، موبایل رو در بسته بندی محصولاتشون قرار دادند. دیجی کالا که صدر این فروشگاه هاست اخیرا قیمت گوشی های موبایلش خیلی بهتر شده. اما خیلی از گوشی ها خصوصا گوشی های آیفون و مدل های جدید گوشی رو در سبد خریدش نداره. از بین فروشگا های تخصصی موبایل ، موبایل دات آی آر ، بیشتر حالت تبلیغی داره و خودش اغلب فروشنده جنس نیست و میاد فروشگاه های دیگه رو معرفی می کنه. سایت زومیت هم اخیرا سیستم چند فروشندگی رو به بخش بلاگ هاش اضافه کرده اما واقعا اونم چون خودش فروشنده نیست ، نمیشه مثل فروشگاه های تخصصی موبایل بهش اشاره کرد. 

فروشگاه های تخصصی موبایل را بشناشید

در حال حاضر تکنولایف ، سایمون دیجیتال ، دیجیدو و هاکان موبایل به عنوان فروشگاه های تخصصی موبایل فعالیت دارند. البته اخیرا سه فروشگاه اول بجز موبایل ، محصولات دیگه ای هم به سبد خرید خودشون اضافه کردند . فروشگاه هاکان موبایل به نسبت سه فروشگاه قبلی نوپاست و کمتر شناخته شده. اما از ویژگی های بارز این فروشگاه میشه به تخصصی بودن اون، جامع بودن و داشتن همه محصولات و گوشی های موبایل ، قیمت پایین محصولات و پشتیبانی عالیشون اشاره کرد. حال حق انتخاب با خود شما عزیزان هست. اگه قصد دارید که بهترین فروشگاه اینترنتی رو بشناسین ، توصیه می کنیم این چند فروشگاه تخصصی رو قبل از هر چیزی هدف قرار بدین. بقیه فروشگاه ها هم خوبند اما طبق مقایسه ای که انجام دادیم ، هیشه بین خوب و عالی ، بهتره عالی رو انتخاب کنین.                                                                        

منبع:    gheymatemobile.blog.ir

  • Lovely iphonex