قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

آموزش نحوه ثبت نام در بازی پابجی موبایل (Pubg Mobile)، چگونه وارد بازی پابجی موبایل شویم؟

پابجی موبایل یک بازی رویال نبرد بسیار پرطرفدار است که در آن با ۱۰۰ بازیکن دیگر روی نقشه در حال مبارزه هستید تا آخرین فردی باشید که زنده مانده است. به معنای واقعی کلمه  باید غارت کنید و راه خود را با مبارزه ادامه دهید. برای ورود به این بازی پر هیجان از بارگیری این بازی شروع می شود. در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی موبایل مراحل ورود به بازی پابجی موبایل را توضیح می‌دهیم.

خواندن این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش کامل قرار دادن عکس پروفایل در پابجی موبایل

چگونه بازی پابجی موبایل را دانلود  و نصب کنیم؟

برای ورود به بازی پابجی موبایل در مرحله اول باید بتوانید بازی را دانلود کنید. برای دانلود کردن بازی پابجی موبایل می‌توانید از Play store  بازی را دانلود کنید و یا می‌توانید از طریق   Chrome این کار را انجام دهید و سایت فارسروید را جستجو کنید  و بعد از باز شدن سایت  فارسروید، پابجی موبایل را جستجو کنید.

حال فایل نصبی و فایل دیتای بازی پابجی موبایل را باید دانلود کنید.  وقتی که فایل دیتا بازی دانلود شد، سپس فایل نصبی را دانلود کنید و به قسمت دانلودها رفته و فایل‌ها را نصب کنید. برای گوشی‌های iOS پیشنهاد می‌شود که ازapp store بازی را دانلود کنید. و براحتی  می‌توانید این کار را انجام دهید.

اموزش مراحل بازی پابجی

چگونه بازی پابجی موبایل را اجرا کنیم؟

در مرحله اجرا دقت شود که اگر بازی پابجی موبایل با Play store دانلود شده باشد سرعت بهتر و مناسب‌تری خواهد داشت. ولی اگر بازی را از اینترنت دانلود کرده باشید براحتی نمی‌توانید  همزمان هم بازی  پابجی موبایل را Record کنید و هم Play کنید. بنابراین بهتر است ازPlay store  بازی را دانلود کنید تا همزمان Record  کنید.

این بازی به صورت فیلتر شده می‌باشد بنابراین پیشنهاد می‌شود از فیلتر شکن  Super VPNاستفاده کنید زیرا نسبت به فیلتر شکن‌های دیگر برای بازی قوی‌تر می‌باشد.  سرعت اینترنت باید بالا باشد به عنوان مثال سرور روی ۱۰۸ برای بازی پابجی موبایل مناسب است.

نحوه ثبت نام در بازی پابجی موبایل

حال برای وارد شدن به بازی پابجی موبایل هم با اکانت Gmail یا Facebook خود و یا به صورت مهمان می‌توانید وارد آن شوید. زمانیکه وارد بازی می‌شوید، از شما پرسیده می‌شود با چه اکانتی می‌خواهید وارد شوید درصورتیکه باguest  وارد شوید اگر پابجی به هر دلیلی پاک شود این اکانت Delete می‌شود بنابراین اگر با Gmail کار کنید اگرهم بازی از روی گوشی پاک شود، می‌توانید روی گوشی دیگر همان اکانت را داشته باشید.

نحوه ثبت نام در PUBG Mobile به عنوان مهمان

ثبت نام به عنوان مهمان در بازی پابجی موبایل این امکان را به شما می‌دهد که از ارتباط PUBG Mobile با حساب Facebook خود جلوگیری کنید و این به نوبه خود باعث خصوصی‌تر شدن آن می‌شود.

PUBG Mobile را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنید و دستورالعمل‌های زیر را انجام دهید.

  1. روی مهمان ضربه بزنید.
  2. روی پذیرش ضربه بزنید.
  3. شخصیت خود را به دلخواه خود سفارشی کنید.
  4. نام نمایشگر را وارد کنید
  5. روی Done کلیک کنید.
  6. روی Create کلیک کنید.

حال هر بار که بازی پابجی موبایل را بارگیری کنید، می‌توانید برای ورود به عنوان مهمان انتخاب کنید و تمام پیشرفت شما ذخیره می‌شود. از طرف دیگر، در صورتی که بعداً انتخاب کنید، می‌توانید وارد حساب کاربری Facebook خود شوید.

نحوه ثبت نام در بازی پابجی با حساب Facebook

اگر قصد دارید در PUBG Mobile با دوستان خود بازی کنید، ثبت نام با حساب Facebook خود، به بازی اجازه می‌دهد تا به اطلاعات پروفایل اصلی شما یعنی مشخصات عمومی شما دسترسی پیدا کند. این باعث می‌شود که نام نمایشگر شما، نام Facebook شما را بگذارد و به شما امکان دهد تصویر پروفایل خود را به عنوان نماد خود داشته باشید.

PUBG Mobile را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنید و دستورالعمل‌های زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. روی Facebook ضربه بزنید.
  2. روی Log in with the Facebook app کیک کنید ، یعنی با برنامه Facebook وارد سیستم شوید. با روش دیگر، می‌توانید با تلفن، Email و یا Gmail خود وارد شوید.
  3. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا PUBG Mobile بتواند به Facebook شما دسترسی پیدا کند.

برای اینکه بتوانید در بازی پابجی موبایل پیشرفت کنید، باید یوسی پابجی را خریداری کنید. برای خرید سکه یا یوسی پابجی کافی است که به سایت ایران موجو (https://iranmojo.com/) مراجعه کنید تا در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن uc پابجی موبایل به اکانت شما وارد شود.

منبع:https://iranmojo.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

 

آموزش مراحل خرید تفنگ در بازی پابجی موبایل (PUBG MOBILE)، چگونه در پابجی موبایل تفنگ بخریم؟

بازی پابجی موبایل یک بازی مبارزه‌ای می باشد و بازیکن برنده، بازیکنی است که در این بازی آخرین کسی است که زنده میماند . بنابراین هر بازیکن برای مبارزه پر چالش با رقیب خود باید سلاح‌های مختلفی داشته باشد. این سلاح‌ها از سطح ساده تا پیشرفته می‌باشد و می‌توان آن‌ها را با امتیاز یا پولی که در بازی پابجی موبایل دریافت می‌کنید، خریداری کنید.

در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی موبایل نحوه خرید تفنگ در پابجی موبایل تشریح می‌کنیم. در بازی پابجی موبایل با روش‌های مختلفی می‌توانیم تفنگ را خریداری کنیم که یکی از این راه‌ها بدست آوردن اسکین تفنگ پابجی است. این اسکین‌ها رایگان هستند و نیازی به پرداخت پول نیست. فقط کافیست مأموریت‌های خواسته شده را انجام دهید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش تنظیمات دوربین یا اسکوپ پابجی موبایل

مراحل خرید تفنگ در پابجی موبایل

مرحله اول: سندها و کوپن‌های جعبه را جمع کنید و صبر کنید تا جعبه‌ای که باز می‌کنید حاوی اسکین M416 باشد. نیازی نیست نگران انقضای کوپن باشید. هنگامی که به یک جعبه علاقه‌مند شدید، از کلیه کوپن‌ها و سندها استفاده کنید.

گام دوم : برای بدست آوردن اسکین کامو بیابانی (desert camo skin) برای M416 ، ۵۰۰  دشمن را با اسلحه بکشید. می‌توانید بخش دستاوردها “Assault Mistry” را بررسی کنید تا تعداد دشمنانی که تاکنون کشته اید را بدانید.

گام سوم : باز کردن جعبه‌های رایگان تا زمانی که برخی از اسکین‌های رایگان M416 را بدست آورید.

جعبه های premium رایگان نمی‌باشد، اما می‌توان با استفاده از سکه‌های BP و انجام مأموریت، آن را رایگان کرد. اسکین رایگان فقط در جعبه‌های کلاسیک موجود است. مگر اینکه توسعه‌دهندگان  بازی پابجی موبایل، تصمیم بگیرند اسکین‌های M416 بیشتری را در جوایز بعدی فصل Royale / Winner Pass کسب کنند، فقط می‌توان این اسکین‌ها را در جعبه‌ها دریافت کرد. لازم به ذکر است که اسکین اسلحه‌ای که توسط یک دشمن سرنگون‌ شده نگه داشته می‌شد، به طور خودکار به بازیکنی که همان اسلحه را از روی جعبه دشمن جمع می‌کند منتقل نمی‌شود.

دسترسی به سلاح های بازی پابجی موبایل

همانطور که اشاره شد برای دسترسی به سلاح های پیشرفته بازی پابجی موبایل شما به uc یا پول بازی پابجی نیاز دارید. برای خرید پول پابجی شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید. این وب سایت یکی از بهترین فروشگاه های فروش پول بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید قابل اعتماد را تجربه نمایید.

منبع:

https://iranmojo.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%aa%d9%81%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

18آگوست

آموزش نحوه تنظیم دوربین و اسکوپ بازی پابجی موبایل (PUBG MOBILE)، چگونه در بازی پابجی موبایل تنظیمات دوربین یا اسکوپ را درست کنیم؟ 

 در بازی PUBG MOBILE تنظیمات دوربین یا اسکوپ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به عنوان مثال شما قصد تیراندازی به یک هدف در فاصله چندین متری را دارید. مهمترین عامل موفقیت شما در بر خورد تیر به هدف مورد نظر، استفاده از دوربین ثابت و اسلحه با لرزش کم است. خوشبختانه در بازی پابجی موبایل در قسمت تنظیمات می‌توان این دو مولفه را به صورت دلخواه که همان ثابت نگه داشتن آن‌ها است، تنظیم کرد. با تنظیم اسکوپ یا همان دوربین، شما در طی بازی نسبت به حریفان خود این برتری را خواهید داشت تا با گلوله کمتری، بازی را اداره کنید. در ادامه به چگونگی تنظیمات اسکوپ خواهیم پرداخت. با سایت ایران موجو همراه باشید.

قبل از رفتن به سراغ تنظیمات ابتدا باید در شروع بازی چندین نکته را بررسی کرد. در هنگامی که بازی تازه شروع شده است و شما در حال برداشتن انواع اسلحه، تیر، خشاب، کیف و سایر تجهیزات جنگی هستید، حتما اسکوپ‌ها را هم از روی میز بردارید. در واقع در بازی پابجی موبایل تنظیمات دوربین یا اسکوپ همان تنظیمات دوربین‌های اسلحه‌ها است. بعد از برداشتن اسکوپ و سایر تجهیزات نام برده، به سراغ تنظیمات اسکوپ می‌رویم تا این نقیضه را بر طرف کنیم. پس در ادامه با آموزش بازی پابجی موبایل همراه باشید.

این مطلب آموزشی هم برای شما مفید می باشد: آموزش کامل تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل

نحوه تنظیم دوربین و اسکوپ در بازی پابجی موبایل

بعد از انجام مراحل بالا وارد تنظیمات بازی شوید. در قسمت Basic تنظیمات، سه تا از تنظیمات را از حالت Disable به Enable تغییر دهید. برای تنظیم دوربین و اسکوپ بازی پابجی موبایل باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

  • Quick scope switch (این گزینه به ما این امکان را می‌دهد تا در حین بازی بتوانیم اسکوپ‌های خود را سوئیچ کنیم. با فعال شدن این گزینه به راحتی و با دو تا کلیک یا همان لمس، می‌توانید اسکوپ‌هایی را که برداشته بودید را استفاده کنید.
  • Peek fire (با Enable یا فعال کردن این گزینه شما می‌توانید زمانی که در پشت دیوار، سنگر، درخت یا هرچیز دیگری استتار کرده‌اید، سرتان را به این طرف و آن طرف ببرید و همه چیز را زیر نظر بگیرید)
  • Peek & open scope (با فعال کردن این گزینه، هنگامی که در استتار هستید می‌توانید اسکوپ خود را باز کنید. این گزینه بسیار مهم و عالی می‌باشد)

با فعال شدن این گزینه‌ها شما توانستید که اسکوپ و دوربین خود را تنظیم کنید. اما آیا کافی است؟ جوابی که باید به آن بدهیم این است که هموز کامل نشده است. اما برای کامل شدن به چه چیزی نیاز دارد؟ پاسخ  را در تیتر بعدی مشاهده کنید.

آموزش تنظیمات بازی پابجی موبایل

نحوه تنظیم تیراندازی در بازی Pubg Moblie

تنظیم دوربین و اسکوپ در پابجی موبایل زمانی تکمیل می‌شود که شما در هنگام تیراندازی از لرزش کمتری برخوردار باشید و بتوانید درست به هدف بزنید. برای این کار از قسمت تنظیمات وارد منوی Sensitivity  شوید. (دانستن این نکته که انواع اسکوپ وجود دارد و برای هر یک تنظیمات متفاوت است، ضروری است. همچنین در این مقاله به تنظیم اسکوپ چهار و شش پرداخته‌ایم) بعد از رفتن به منوی Sensitivity در سربرگ ADS Sensitivity، مقدار ۴x AC06 Scope vss را برای اسکوپ ۴ در عدد ۲۸ تنظیم می‌نماییم. با تنظیم بر روی این عدد موقع تیراندازی دوربین شما کمترین لرزش را خواهد داشت.

اما برای اسکوپ ۶ تنظیمات زیادی لازم نیست و فقط کافی است که در تیراندازی از روش خوبی استفاده کنید. اگر اسکوپ ۶ را ندارید، می‌توانید با خرید یوسی رایگان از راه‌های مختلف، این اسکوپ و سایر نیازمندی‌ها را تهیه کنید. در اسکوپ ۶ هنگام تیراندازی، ابتدا غلطک کناری آن را از ۶ به ۳ برسانید و سعی کنید هنگام تیراندازی آن را خم نگه دارید. با رایت این دو نکته مشکل شما در استفاده از اسکوپ ۶ حل خواهد شد.

نتیچه گیری

تنظیم دوربین و اسکوپ در پابجی موبایل در طول بازی بسیار مهم می‌باشد. برای دست‌یابی به این تنظیمات کافی است بعد از وارد شدن به بازی و برداشتن انواع تجهیزات از جمله اسکوپ‌ها، به سراغ تنظیمات بازی بروید. سه گزینه Peek fire, Peek & open scope و  Peek scope switch را به حالت Enable تغیر دهید.  در اسکوپ ۴، در قسمت ADS Sensitivity مقدار ۴x AC06 Scope vss را به ۲۸ برسانید. اما در اسکوپ ۶، هنگام زوم غلطک کناری آن را از ۶ به ۳ برسانید و همچنین دوربین را خم نگه دارید. با سایت ایران موجو به همین سادگی در بازی پابجی موبایل تنظیمات دوربین یا اسکوپ را درست کنید.

خرید یوسی ارزان پابجی موبایل

برای اینکه بتوانید در بازی PUBG MOBILE پیشرفت کنید و به تجهیزات پیشرفته دسترسی داشته باشید شما باید یوسی پابجی را خریداری کنید. برای خرید یوسی ارزان پابجی موبایل می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو مراجعه کنید و یک خرید جم ارزان را تجربه نمایید. 

منبع:https://iranmojo.com/%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰
بهترین گوشی های ساده عرضه شده در سال 2020

 

از زمان ارائه اولیه تلفن های همراه تا کنون شاهد عرضه محصولات متنوعی بوده ایم که هر کدام کارایی ها و قابلیت های متفاوتی را داشته اند و امروزه شاهد عرضه تلفن های همراهی هستیم که هوشمند سازی شده اند و قابلیت های بسیار حیرت آوری دارند. اما جالب است بدانید که با وجود ارتقاء سطح کیفیت و کارایی تلفن های همراه از گذشته تا کنون، گوشی های ساده همچنان طرفدارن خاص خود را داشته و دارند. و شاید بسیاری از افراد تصور کنند که خب یک گوشی ساده چه کارایی می تواند داشته باشد؟ آیا بهترین گوشی ساده در 2020 را می شناسید؟

گوشی های ساده مورد پسند افرادی هستند که علاقه ای به پیچیدگی تلفن های هوشمند امروزی ندارند و یا همیشه کارایی راحت و قیمت مناسب یک محصول مد نظرشان است. در مقابل نیز، افرادی هستند که علاوه بر اینکه از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، همیشه یک گوشی ساده را نیز به همراه دارند تا برای مکالمه های خود از آن استفاده کنند و علت چنین انتخابی وزن سبک و عمر بالای باتری این دسته از تلفن  های همراه است.

شرکت های تولید کننده تلفن های همراه نیز با توجه نیاز کاربران و استقبال بی نظیر از تلفن های همراه ساده، هر ساله با طراحی ها و المان های جدید، گوشی های ساده را در نسخه های متفاوتی با قیمت های مختلف و البته مناسب روانه بازار می کنند.

حال اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ساده در سال 2020 هستید، ما به شما مطالعه ادامه مطلب را پیشنهاد می کنیم، تا پیش از خرید، یک شناخت کلی نسبت به 7 مدل گوشی ساده عرضه شده پیدا کنید و سپس با خیالی آسوده، محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

بهترین گوشی ساده با عمر باتری بالا

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل ساده ای هستید که دوام باتری بالایی داشته باشد و جزو جدیدترین گوشی ها در سال 2020 باشد، ما به شما گوشی نوکیا ساده 106 را پیشنهاد  می کنیم. برند نوکیا را اکثر کاربران به خوبی می شناسند و قطعا با این وجود نیازی نمی بینیم که این برند را به شما معرفی کنیم، چرا که اکثر کاربران برای یک بار هم که شده از محصولات این شرکت استفاده کرده اند.

این گوشی ساده دو سیم کارت، دارای یک طراحی ساده می باشد که با توجه ساده بودن این تلفن همراه، شما با پرداخت مبلغی بسیار ناچیز می توانید این گوشی موبایل را خریداری کنید و با یک بار شارژ کردن، بی وقفه 15 ساعت در روز از آن استفاده کنید و البته ناگفته نماند که اگر در روز 15 ساعت بدون وقفه از آن استفاده نکنید، شارژ این دستگاه تا چندین روز شما را همراهی خواهد کرد.

 

مشاهده قیمت و سفارش گوشی نوکیا 106

 

نمایشگر نوکیا 106، 1.8 اینچ و رزولوشن آن 120 در 160 است و علاوه بر خصوصیات ظاهری می توانیم به قابلیت آن در ذخیره نام 2000 مخاطب در حافظه خود و همینطور ذخیره 500 پیامک اشاره کرد، که برای یک گوشی ساده با قیمت پایین، چنین قابلیتی شگفت آور است و می توان گفت که این گوشی موبایل در بین هم رده های خود، یک گوشی ساده با حافظه داخلی بالا است.

بهترین گوشی ساده با عمر باتری بالا

بهترین گوشی ساده با آنتن دهی قوی

آنتن دهی همیشه مهم ترین مسئله ای بوده است که کاربران به دنبال پیدا کردن راه حلی برای آن بوده اند و قطعا نمی توان گفت که این مسئله تماما به مدل گوشی موبایل شما بر می گردد. اما درصد زیادی از ضعیف و یا قوی بودن آنتن دهی گوشی موبایل شما به مدل آن بستگی دارد و گاها پیش می آید که تلفن همراه شما در مناطق مختلف آنتن دهی متفاوتی داشته باشد.

اما اگر اهل سفر به مناطقی هستید که در آنتن دهی بسیار ضعیف هستند، حتما با خودتان یک تلفن همراه با آنتن دهی مناسب داشته باشید. و اگر جستجویی در میان همه برندهای تلفن همراه بزنیم، بی شک باز به برند نوکیا می رسیم که با تولید گوشی های ساده و ارزان قیمت این امکان را فراهم آورده است تا شما به یک گوشی موبایل با آنتن دهی خوب دسترسی داشته باشید.

و از بین مدل های مختلف این برند ما به شما دو مدل 105 و 106 را پیشنهاد می کنیم که محصولات جدید این برند در سال 2020 هستند و از آنتن دهی قوی نیز برخوردار هستند.

 

مشاهده قیمت و سفارش گوشی نوکیا 105

گوشی ساده بدون دوربین و ارزان

برخی از گوشی های ساده موجود در بازار بدون دوربین و برخی ها دارای دوربین هستند، که دوربین آن ها کیفیت چندانی ندارد، اما به طور کلی وجود دوربین در گوشی های موبایل ساده یک قابلیت ارزشمند به حساب می آید و هر چقدر که امکانات در یک گوشی موبایل بیشتر باشد، قطعا قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

حال اگر شما قصد خرید یک گوشی ساده بدون دوربین را دارید و می خواهید از بین بهترین های امسال یک گوشی ساده انتخاب کنید، گوشی ساده نوکیا 105 می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

این گوشی موبایل یک گوشی ساده و ارزان است که در لیست جدیدترین های 2020 قرار دارد و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این تلفن همراه فاقد دوربین است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را ندارد، اما در مقابل باتری آن دارای دوام بالایی است و پس از هر بار شارژ کامل، به مدت 14 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

گوشی نوکیا 105 با وزنی 73 گرمی یک گوشی ساده کوچک است که  دارای یک صفحه نمایش 1.77 اینچی از نوع ال سی دی است و صفحه کلید این گوشی موبایل نیز به گونه ای طراحی شده است که کار تایپ و ارسال پیامک با آن بسیار آسان شده است.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات نوکیا 105 می توانیم به قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌ کارت، رادیو FM، باتری لیتیوم یونی 800 میلی آمپری و … اشاره کنیم که برای یک گوشی ساده بدون دوربین با قیمت بسیار پایین، ویژگی ها و مشخصات رضایت بخشی هستند. با وجود اینکه جنس بدنه این گوشی موبایل پلاستیکی است، اما سبک وزن بودن آن، این ضعف را تا حدودی می پوشاند و رضایت کاربران را به دنبال داشته است. 

گوشی ساده بدون دوربین و ارزان

موبایل ساده تاشو

گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 2720 Flip یکی از بهترین مدل های گوشی ساده تاشو است که طرفدارن خاص خود را دارد و با توجه به مشخصات و ویژگی های ارزشمندی که دارد، قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته اند.

این گوشی موبایل یک گوشی ساده با صفحه نمایش بزرگ 2.8 اینچی مجهز به فناوری TFT است، که در کنار این صفحه نمایش، یک صفحه نمایش دومی وجود دارد، که در هنگام بسته شدن می توانید به واسطه آن از تاریخ و ساعت مطلع شوید. با وجود صفحه نمایش دوم، دیگر نیازی نیست که شما برای دانستن ساعت و تاریخ، گوشی را باز و بسته کنید.

 

مشاهده قیمت و سفارش گوشی نوکیا 2720 فلیپ

 

در ساخت این گوشی موبایل، صفحه کلید با دکمه های بزرگ تر طراحی شده اند تا تایپ و ارسال پیامک برای کاربران آسان تر صورت بپذیرد. جالب است بدانید که در این گوشی ساده تاشو، قابلیت استفاده از برنامه های نرم افزاری پر استفاده و پرطرفداری مثل واتساپ، یوتیوب، فیس بوک و… وجود دارد که وجود چنین قابلیت هایی در یک گوشی ساده بسیار شگفت آور است.

امکان ثبت تصاویر به واسطه یک دوربین 2 مگاپیکسلی و عمر و دوام بالای باتری، از دیگر ویژگی ها و مشخصه های گوشی نوکیا 2720 فلیپ هستند.

موبایل ساده تاشو

گوشی سامسونگ ساده

اکثر کاربران، برند سامسونگ را با گوشی های میان رده و پرچمدار می شناسند و این در حالی است که شرکت بزرگ سامسونگ هر ساله بخشی از فعالیت های خود را به تولید و عرضه گوشی های ساده اختصاص می دهد. یکی از بهترین گوشی های ساده از برند سامسونگ، گوشی موبایل سامسونگ مدل B310E می باشد که در دسته بندی تلفن های همراه کلاسیک قرار دارد، اما با این وجود یک صفحه نمایش 2 اینچی رنگی و مجهز به فناوری TFT دارد.

این گوشی موبایل قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌ کارت به صورت همزمان را دارد و شما می توانید علاوه بر دو سیم کارت از یک کارت حافظه جانبی تا ظرفیت 16 گیگابایت نیز استفاده کنید.

گوشی سامسونگ ساده

گوشی موبایل  4G

گوشی ساده 4G نوکیا مدل 8110 در لیست بهترین گوشی های ساده سال 2020 قرار دارد. این گوشی موبایل با وجود اینکه یک گوشی ساده رم خور می باشد، طراحی بسیار متفاوتی نسبت به دیگر گوشی های ساده برند نوکیا دارد. این گوشی موبایل دارای ظاهری بسیار زیبا و خاص می باشد، که توانایی و قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی نسل چهار را دارد و همچنین امکان نصب برنامه های نرم افزاری متعددی از جمله واتساپ بر روی این گوشی موبایل وجود دارد.

آنچه که برای اکثر کاربران مهم است، حافظه داخلی بالا است که اگر بدانید یک گوشی ساده از برند نوکیا دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است، قطعا شگفت زده خواهید شد. قطعا چنین تلفن همراهی قابلیت های بسیار دیگری نیز دارد.

دوربین نوکیا 8110، یک دوربین 2 مگاپیکسلی است و شما در این گوشی موبایل شاهد بارگذاری فیلم ها و تصاویر با سرعت بالا خواهید بود و همچنین ذخیره و نگهداری اسناد و فایل های بسیاری، که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، این امکان را فراهم آورده است تا شما از فضای ذخیره سازی بیشتری بهره مند شوید.

از دیگر ویژگی های نوکیا 8110، شارژدهی 11 ساعته برای مکالمه می باشد و قطعا پس از ذکر نقاط قوت این گوشی موبایل، طبیعی است که به نقاط ضعف آن نیز اشاره ای داشته باشیم. تنها نقطه ضعف نوکیا 8110، قیمت بالای آن است، که با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارد، طبیعی است که قیمت بالاتری نسبت به دیگر گوشی های ساده داشته باشد.

گوشی ساده محکم  و مقاوم

اگر به فکر داشتن و خرید یک گوشی ضد ضربه و یا گوشی ساده کوهنوردی هستید، که در مقابل ضربات ناگهانی، محکم و مقاوم باشد، ما به شما خرید گوشی موبایل کاترپیلار مدل B25 را پیشنهاد  می کنیم. این گوشی موبایل در لیست مقاوم ترین گوشی های ساده قرار دارد.

کاترپیلار یک گوشی موبایل ساده اما در عین حال کاربردی است، که می تواند در شرایط مختلف به دلیل مقاومت بالایی که دارد، همراه خوبی برای شما باشد، چرا که در برابر صدمات و ضربات بسیار مقاوم است و حتی در شرایطی مثل افتادن از ارتفاعات از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد و در چنین شرایطی ثابت می کند که قابلیت ضد ضربه بودن را دارد.

از نقاط ضعف این گوشی موبایل وزن 167 گرمی آن است که برای یک گوشی ساده، این وزن، وزنی بسیار سنگین است. علاوه بر سنگین وزن بودن آن، قیمت بالای آن نیز یک نقطه ضعف برای آن به شمار می آید و اگر تمامی ویژگی های آن را در نظر بگیرید، قطعا قیمتی که برای آن در نظر گرفته اند را یک قیمت مناسب می دانید.

این گوشی موبایل علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربات، در برابر آب، گرد و غبار، اشعه های خورشیدی، باران و… نیز مقاوم است و به طور کلی گوشی های تولید شده از برند کاترپیلار به مقاوم بودن مشهور هستند. گوشی ساده B25 دارای یک صفحه نمایش 2 اینچی مجهز به فناوری TFT  با رزولوشن 240 در 320 می باشد، که تراکم پیکسل در  این صفحه نمایش 200 پیکسل بر اینچ است.

 

مشاهده قیمت و سفارش گوشی کاتریپلار

 

دوربین 2 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 512 مگابایتی با قابلیت ارتقا تا 8 گیگابایت به کمک کارت حافظه خارجی و ظرفیت 9 ساعته باتری برای مکالمه در هر بار شارژ، از دیگر قابلیت های این گوشی موبایل هستند.

گوشی ساده محکم  و مقاوم

جمع بندی

با در نظر داشتن شرایط و اوضاع اقتصادی که همه ما آن را تجربه کرده ایم، باید کمی سطح توقعات خود را کاهش دهیم و با توجه به توان مالی که داریم، نسبت به خرید اقلام و محصولات مورد نیاز اقدام کنیم. خرید گوشی موبایل قطعا یکی از ضروری ترین و در عین حال لذت بخش ترین خریدهاست، که اگر با ناآگاهی صورت بپذیرد، نتیجه ای جز پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

در این مطلب بهترین گوشی های ساده عرضه شده در سال 2020 مورد بحث و بررسی قرار گرفتند، تا شما کاربران عزیز پیش از اقدام به خرید، نسبت به مشخصات و ویژگی های هر یک آگاهی کامل را پیدا کنید و سپس با توجه به علاقه مندی و میزان هزینه ای که می توانید صرف کنید، گوشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین هاکان موبایل در کنار شماست تا یک خرید آسوده و سودمند داشته باشید.

سوالات متداول در مورد بهترین گوشی های ساده سال 2020

بهترین گوشی های ساده با عمر باتری بالا کدام اند؟

از میان گوشی های ساده ، برند نوکیا بهترین گوشی ها با عمر باتری بالا را عرضه می کند. از میان گوشی های این برند گوشی نوکیا 106 بهترین عمر باتری را دارد. این محصول در فروشگاه هاکان موبایل موجود است.

بهترین گوشی های ساده ضد ضربه و محکم کدام اند؟

اغلب کوهنوردها و کسانی که به دنبال گوشی های محکم و ضد ضربه هستند اغلب از گوشی های ساده استفاده می نمایند. یکی از بهترین گوشی های ساده ضد ضربه و مقاوم مناسب کوهنوردان ، گوشی کاترپیلار مدل B25 است.

بهترین گوشی ساده با آنتن دهی قوی کدام است؟

از میان گوشی های ساده ، برند نوکیا دو مدل 105 و 106 بهترین آنتن دهی را دارند.

بهترین گوشی های ساده 4G کدام اند؟

همانطور که می دانید گوشی های ساده اغلب 4G نیستند. اما در میان برندهای مختلف نوکیا که بهترین گوشی های ساده را عرضه می کند ، با عرضه گوشی ساده 8110 ، بهترین گوشی 4G سال 2020 را عرضه کرده است.

کدام گوشی ساده برای افراد میان سال مناسب تر است؟

همه گوشی های ساده برای افراد میان سال مناسب هستند اما بستگی دارد که چه کارایی از گوشی مورد انتظار باشد. باتوجه به میزان حافظه ، آنتن دهی ، مقاومت بدنه و ویژگی هایی مثل داشتن دوربین و حافظه خارجی ، می توانید دست به انتخاب بزنید.

بهترین گوشی ساده تاشو در سال 2020 کدام است؟

در حال حاضر گوشی ساده نوکیا 2720flip بهترین گوشی ساده تاشو در بین برندهای موجود است.

منبع:https://hakanmobile.com/simple-phone-market/

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

دوران جنگیدن در لوکیشن های فوق العاده با پابجی به اوج خودش رسیده اما همینطور فورتنایت شرکت Epic Games نیز اخیرا فوقالعاده بوده. حال سوال اصلی این است: پابجی یا فورتنایت ؟ در فورتنایت با توسعه ی زیاد منابع و رایگان بودن آن ها و تعداد عظیمی از گیمر ها طرف هستیم که فضای رقابت را جذاب می کنن. طرفداران دو بازی همیشه بر سر اینکه تعداد گیمر های کدوم بازی بیشتره بحث میکنن اما شواهد نشون میدن که در جذب مخاطب فورتنایت موفق تر بوده است. در این مقاله به بررسی دلایلی می پردازیم که کدام یک از این بازی ها موفق تر یا در یک کلمه "بهتر" هستن.

 

فانتزی یا واقعیت ؟ پابجی یا فورتنایت ؟

گیم پلی بازی پابجی کاملا بر اساس دنیای واقعی و رئالیسم طراحی شده و صحنه های جنگی نیز رئال هستن و چیز غیر واقعی ای در اون ها پیدا نمیشه اما فورتنایت محور کاملا فانتزی ای داره. اما هدف گیمر ها در دو بازی یکیه و چه در ساختار تنها و چه ساختار تیمی شما باید آخرین کسانی باشید که باقی میمونین. پابجی یک بازی حساب شدست. همه چیز از زمانی که شما از هواپیما پیاده میشین تا موقع ای که استراتژی خودتون رو انتخاب میکنین و اولین حرکاتی که میکنین تا به پیروزی برسین بر اساس قواعد حساب شدست. با بودن 100 بازیکن اولیه باید با دقت اسلحه ی خوبی پیدا کنین و کاملا مواظب این باشین که کی شلیک میکنین یا حرکت میکنین و کی حتی هیچکاری نمیکنین. برای خرید یوسی پابجی موبایل به سایت ایران موجو مراجعه کنید.

اما در طرفی دیگر فورتنایت ساختار های فانتزی خودش رو در بازی و جنگ ها داره. گیم پلی این بازی برخلاف پابجی فانتزی و متفاوته. شلیک کردن برای افراد تازه وارد در اون ساده تره اما اینو نباید به پای مشکل بازی نوشت. در نتیجه ی این ساختار دوستانه ، فورتنایت تونسته تا افراد بیشتری رو جذب خودش بکنه و طیف وسیع تری از گیمر ها به سمت اون کشیده شدن.

بازی رایگان یا بازی پولی؟

گزینه ی دیگری که میخوایم بررسی کنیم قیمت بازی هاست که تو این مورد فورتنایت خیلی جلوتره. فورتنایت با فضای تعاونی ای که داره و میلیون ها کاربر در سطح جهان ، کاملا رایگان هستش و این بهترین خاصیتشه چون هرکسی میتونه اون و بازی کنه. تنها چیزی که از شما کم میشه دیتای اینترنت خواهد بود و اگر شما از بازی خوشتون نیاد هیچ چیز و از دست نداده اید. استراتژی اپیک برای پول درآوردن از فورتنایت فروختن اسکین های مختلف برای کاراکتر هاست.

در طرف دیگر پابجی بر روی پلتفرم PC با دو نقشه و تمام ویژگی های موجود به طور رایگان قرار گرفته. در ایکس باکس و پلی استیشن اما نسخه ی نامحدود و کامل بازی 29.99 دلار قیمت داره و این برای طرفداران دنیای گیم رقم زیادیه. همینطور امکان داره شما در پابجی ایتمی رو خریداری و آنلاک کنین اما اون آیتم هیچوقت به کار شما نیاد و پولتون هدر بره و در نهایت شما فقط پول زیادی رو برای بازی خرج کرده اید.

شرکت Epic Games یا PUBG Corporation ؟

هر دو بازی فورتنایت و پابجی روی یک موتور بازی استوار هستن. این موتور توسط شرکت اپیک ساخته شد و تحت لیسانس شرکت پابجی برای بازی خودشون قرار گرفته است. در حالی که پابجی تعداد زیادی Update رو ارائه میده و یه پیشرفت خوبی رو کاملا در بروز کردن بازی داشته ، اخیرا اپیک قدرت پردازش سریع بازی خود را به رخ پابجی کشیده. در واقع اپیک تمام تلاش خودشو برای ساختار اصلی بازی گذاشته تا اینکه بخواد بروزرسانی های زیادی رو ارسال کنه.

پابجی اما در سمت دیگه به نظر تمام تلاششو رو عرضه ی بازی برای پلتفرم های مختلف مانند PC و XBOX One گذاشته. بروزرسانی ها در مدت های طولانی داده می شوند و اپیک اکثر تلاششو روی هسته ی اصلی داستان گذاشته. فورتنایت با ارائه نقشه ها و ترفند های مختلف نبض صنعت بازی آنلاین رو در دست گرفته و به خوبی اون رو مدیریت میکنه. همچنین اپیک برای فصل های مختلف محتوای جدیدی رو به بازی اضافه میکنه که این باعث میشه تا بازیکنان برای دیدن این محتوا دوباره به بازی بیایند و با بازی در تعامل باشند.

گیمر حرفه ای هستید یا ساده : پابجی یا فورتنایت ؟

این کاملا مشخصه که فورتنایت برای این طراحی شده که همه بتونن اون رو راحت بازی کنن و از دنیای فانتزی اون لذت ببرن. درسته که قوانین اکثرا شبیه هم اند اما فورتنایت مخاطبان بیشتری داره. برای گیمر های پابجی اما جذابیت،رقابتی هستش که تو بازی وجود داره و این رقابت سرسخت تو فورتنایت حس نمیشه و این کاملا به خاطر نوع متفاوت مخاطبانش هست. کاملا مشخصه که پابجی برای گیمر های حرفه ای ساخته شده و همین مخاطبان این بازی رو کاهش داده است.

در نهایت پابجی بهتر است یا فورتنایت؟

در نهایت باید بگیم که این دو بازی کاملا رویکرد متفاوتی رو برای مخاطبانشان ارائه میدن و هیچ دلیلی وجود نداره که بشه گفت کدوم یک از این بازی ها از دیگری بهتر هستند. هر دو جذاب هستن و هردو توانایی های زیادی دارند تا مخاطبشون رو نگه دارن و بیشتر کنن. بهتر بودن پابجی یا فورتنایت کاملا به سلیقه ی شما ربط پیدا میکنه. اگه شما دنبال یک رقابت تیراندازی هستین ، بهتره که پابجی رو انتخاب کنین اما اگه فقط دنبال کمی خوش گذرونی می گردین قطعا در فورتنایت لذت بیشتری خواهید برد.

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

در هر بازی شوتری که پا بگذارید باید یاد بگیرید که چطور نشانه‌گیری کنید تا پیروز میدان شوید. پابجی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما مجبورید برای پیشرفت در بازی نشانه‌گیری خود را با هر سلاح بهتر کنید. البته تفاوت  بازی پابجی موبایل  با دیگر شوترهای نظامی این است که شما فرصت تمرین کمی برای بهبود وضعیت نشانه‌گیری خود دارید. در پابجی چیزی به عنوان ریسپاون وجود ندارد و هر بار که در بازی کشته شوید دیگر خبری از بازگشت و دوباره شروع کردن نیست. به همین خاطر فرصت چندانی پیدا نمی‌کنید که به الگوی لگد زنی هر سلاح عادت کنید و یاد بگیرید چطور با آن‌ها نشانه‌گیری دقیقی داشته باشید. اما خوشبختانه برای درست نشانه گرفتن ترفندهای قابل اعتمادی وجود دارد که اگر در ادامه این متن با ما همراه باشید از آن‌ها با خبر می‌شوید.

توصیه‌های مهم برای نشانه‌گیری بهتر

پیش از شروع هر چیزی بگذارید بگویم اگر به دنبال این هستید که نشانه‌گیریتان بهتر شود نباید از جنگیدن با دیگران بترسید. این مهترین اصلی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر تازه بازی را شروع کرده‌اید خودتان را درگیر بردن و اول شدن نکنید. به جای این کار، به سراغ مناطق شلوغ نقشه بروید و سعی کنید وارد نبرد مستقیم با دیگران شوید.

با این کار به مرور هدف‌گیریتان بهتر می‌شود و یاد می‌گیرید که چطور باید از هر سلاح در شرایط مختلف استفاده کنید. رگباری تیر زدن یا تک تک شلیک کردن هم مسئله‌ دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. هر سلاح الگوی لگد زنی خاص خودش را دارد که این الگو با استفاده از اتچمنت‌های مختلف تغییر می‌کند. پس باید به این موضوع هم توجه داشته باشید و به مرور یاد بگیرید که هر سلاح با اتچمنت‌های مختلف چطور کار می‌کند.

با تمرین و پشت هم بازی کردن پابجی به مرور می‌بینید که نشانه‌گیریتان نسبت به روز اول خیلی تغییر کرده. پس به همین رویه ادامه دهید و با قرار دادن خودتان در شرایط نبرد، کیفیت و قدرت نشانه گیری خودتان را بهبود ببخشید. البته در کنار تمامی این‌ها، شخصی سازی تنظیمات ماوس هم اهمیت زیادی دارد. ممکن است که تنظیمات پیش فرض ماوس پابجی برای شما مناسب نباشد و نتوانید به آن عادت کنید.

پس به سراغ تنظیمات بازی بروید و با تغییر DPI ماوس، شرایط ایده آل خود را به وجود آورید. از طرفی پیشنهاد ما نیز این است که در اوایل کار بیشتر در حالت اسکواد بازی کنید تا سولو. اسکواد بازی کردن به شما این اجازه را می‌دهد که وارد نبردهای بزرگ‌تری شوید و فرصت بیشتری برای تمرین تیراندازی داشته باشید.

ترفند‌های اصلی هدف‌گیری دقیق‌تر

در بین تمام نکاتی که باید حین هدف گیری رعایت کنید، هیچ وقت یادتان نرود که پیش از شلیک کلید Shift را نگه دارید. با این کار کاراکتر شما نفسش را حبس می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که نشانه گیری با ثبات و دقیق‌تری داشته باشید. فقط حواستان باشد که نمی‌توانید برای همیشه نفستان را حبس نگه دارید.

در ضمن باید بدانید که در صورت شلیک با هر سلاحی، یک لگد محکم از آن‌ها دریافت خواهید کرد. همین موضوع باعث می‌شود که در یک سری از نبردهای نزدیک به مشکل بخورید و به خاطر ترس از لگد زدن سلاح‌ها نتوانید نشانه‌گیری دقیقی داشته باشید. البته می‌شود با انتخاب درست اتچمنت‌ها کمی از لگد سلاح‌ها کم کرد اما در نهایت شما باید بتوانید در شرایط حساس بر استرس خود غلبه کنید و با پیشبینی لگد سلاحتان بهترین نشانه را بگیرید.

پیشنهاد ما این است که از حالت‌های مختلف شلیک در شرایط مناسب استفاده کنید. برای مثال گذاشتن سلاح روی حالت اتوماتیک زمانی به کار می‌آید که شما درگیر یک نبرد نزدیک باشید. در چنین شرایطی می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد تیر بیشتری به سمت حریف خود روانه کنید و نتیجه بهتری بگیرید. این در حالیست که بهتر است از حالت تک تیر برای شلیک به سمت اهدافی که در فواصل دور قرار دارند استفاده کنید تا لگد سلاح کمتر آزارتان دهد.

البته شلیک از فواصل دور دردسرهای خاص خودش را دارد. اینطور نیست که شما از هر فاصله‌ای، مگسک دوربین سلاح را روی سر بازیکنان دیگر بگذارید و پس از شلیک انتظار داشته باشید طرف مقابل نقش بر زمین شود. برای شلیک از فواصل دور باید قواعد مختلفی را زیر نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر دوربین 4X دارید، باید برای شلیک از فواصل مختلف به شکل زیر عمل کنید.

در کنار تمام این‌ها یاد بگیرید از کلید‌های Q و E در شرایط مختلف به نفع خود استفاده کنید. خیلی وقت‌ها فقط یک لحظه بیرون آمدن از پشت یک کاور سنگی به مرگ منجر می‌شود اما می‌توان با پیک کردن به سمت چپ و راست نشانه‌گیری کرد و طرف مقابل را مورد اصابت گلوله قرار داد. البته پیک کردن در پابجی نیز نیازمند تمرین است و هر چه بیشتر از این ویژگی استفاده کنید، بیشتر نحوه کار با آن را یاد می‌گیرید.

البته به این هم توجه داشته باشید که از یک نقطه خاص مدام به سمت بیرون کاور پیک نکنید. چراکه کافیست تا دو یا سه بار به این حرکت خود ادامه دهید تا حریفتان الگوی رفتاری شما را تشخیص دهد و از همین قضیه به نفع خودش استفاده کند. جدای از همه این‌ها، شاید با ریلود سلاح‌هایی چون Kar98 یا M24 مشکل داشته باشید.

این فقط مشکل شما نیست و تقریبا همه بازیکنان پابجی به آن دچار هستند. به طور کلی پس از هر شلیک با اسنایپر رایفل‌های پابجی، انیمیشن ریلود آن‌ها اجرا می‌شود و دیگر بازی به شما اجازه نمی‌دهد از که از طریق دوبین سلاحتان ببینید که تیر شلیکه شده به کجا اصابت کرده. با این حال اگر حین شلیک، چپ کلیک را نگه دارید انیمیشن ریلود سلاح متوقف می‌شود و می‌توانید ببینید که تیرتان دقیقا به کجا خورده و برای شلیک‌های بعدیتان برنامه ریزی کنید.

شلیک به سمت یک هدف در حال حرکت

به خاطر ذات واقع گرایانه پابجی، شلیک به سمت یک هدف متحرک کار ساده‌ای نیست. برای اینکه بتوانید در بازی شلیک دقیقی به سمت یک هدف متحرک داشته باشید باید به دو فاکتور مهم دقت کنید: فاصله و سرعت حرکت گلوله. البته اگر قانون ۱ به ازای ۱۰۰ را کاملا رعایت کنید، تا حدی فاکتور دوم بی‌اثر خواهد شد.

اما شاید بپرسید که قانون ۱ به ازای ۱۰۰ چیست. قانون ۱ به ازای ۱۰۰ می‌گوید که برای شلیک به یک هدف متحرک باید به ازای هر ۱۰۰ متر فاصله به اندازه یک نفر جلوتر را نشانه بگیرید. این یعنی اگر فردی در فاصله ۱۰۰ متریتان باشد باید به اندازه یک نفر جلوی آن را نشانه بگیرید و شلیک کنید. این رویه همین طور برای فواصل بالاتر هم تکرار می‌شود و برای مثال اگر فردی در فاصله ۲۰۰ متری قرار بگیرید می‌توانید به اندازه ۲ نفر جلوتر او را نشانه بگیرید و شلیک دقیق‌تری داشته باشید.

البته مسئله اینجاست که پیدا کردن درست فاصله کار چندان راحتی نیست و کمی زمان می‌برد که بتوانید به درستی فاصله خود را از هدفتان درست تخمین بزنید. با این حال، اگر مهارت تخمین فاصله خود را بهبود ببخشید آن وقت شلیک به یک هدف متحرک کار چندان سختی نخواهد بود.

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

 نقد و بررسی بازی پابجی موبایل PUBG Mobile

اگر به بازی های موبایلی علاقمند هستید، حتما دوست دارید تا بیشتر در مورد این بازی ها اطلاعاتی را کسب کنید. در این مقاله از ایموجو قصد داریم به نقد و بررسی بازی پابجی موبایل PUBG Mobile بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

نسخه موبایل بازی PUBG یکی دیگر از انواع بازی های نبرد رویال می باشد، که در بین آن ها می درخشد، این بازی دارای حالت های مختلفی می باشد، یکی از جنبه های این بازی که با بقیه متفاوت است این است که شما یک بار فقط در آن حق جنگیدن دارید و اگر بمیرید نمی توانید بازگردید، البته یک حالت این بازی به این شکل نمی باشد، در کل پابجی موبایل نیز مانند بازی های دیگر حول مفهوم زنده ماندن می چرخد. کمپانی بازی PUBG هر ماه برای این بازی به روز رسانی ها مختلفی عرضه می کند.

نقد بازی پابجی موبایل PUBG

در ابتدا به صورت کلی نقد بازی پابجی موبایل PUBG را به شما ارائه می دهیم. نسخه موبایل PUBG یک بازی مناسب برای موبایل را ارائه می دهد، با همه  پستی و بلندی های موجود در این بازی، در میان سایر پلت فرم ها این نسخه دارای یک عملکرد خوب و گرافیک خوب می باشد. با ایران موجو همراه باشید تا نقد PUBG را از دست ندهید.

نقاط قوت بازی پابجی موبایل:
  • به خوبی سایر پلت فرم ها می باشد.
  • برای بازی کردن رایگان می باشد.
  • به روز رسانی های مرتبی دارد.
  • حالت های متفاوتی برای بازی کردن در آن وجود دارد.
نقاط ضعف بازی پابجی موبایل:
  • جایزه های موجود در این بازی کمی گیج کننده می باشند.
  • در بعضی از راه ها صفحه به هم می ریزد.

نقد بازی پابجی موبایل PUBG را در سایت ایموجو برای شما باز می کنیم. نام کلی این بازی Player Unknown’s Battlegrounds می باشد که بیشتر آن را به نام PUBG می شناسند. این بازی در ابتدا روی پلتفرم های کامپیوتر شخصی شروع به کار کرد بعد از آن برای آن نسخه موبایل ارائه شد. این نسخه نیز پرطرفدارترین نسخه بازی پابجی می باشد. ما در این مقاله سعی کرده این بیشتر به نقد بازی پابجی موبایل PUBG روی نسخه موبایل بپردازیم.

نقد بازی پابجی موبایل PUBG

شرح بازی نبرد رویال (Battle Royale)

در این روز ها شما نمی توانید جایی را پیدا کنید که بحثی راجع به نبرد رویال نباشد. ایده ای که همه ی بازیکن ها به طور هم زمان در سرزمین بقا پرتاب می شوند. آن چه که برای همه مشخص می باشد، این مردم همگی باید زنده بمانند. بازی های زیادی در این دسته وجود دارد که دو نمونه مطرح آن PUBG و Call of Duty می باشند.

خلاف این که بازیکن ها در این بازی در حال پرش می باشند. همه بازی Player Unknown’s Battlegrounds را به عنوان نسخه کلاسیک نبرد رویال می شناسند. راه حل ها از Fortnite به موبایل نیز راه پیدا کرده اند. اما فعالیت ها در نبرد های رویال افزایش یافته است، مانند انتشار Call of duty روی نسخه موبایل. PUBG با این که حالت های مختلفی برای نبرد دارد، اما در کل یک نبرد رویال محسوب می شود. کل این بازی حول مفهوم بقا می باشد، که به صورت باور نکردنی ساده می باشد.

تعداد کاربران بازی های معروف و پرطرفدار

نکته جالب توجه که شرکت Tancent راجع به نسخه موبایل PUBG گفته است این می باشد که حدود ۲۰ میلیون کاربر روزانه فعال در این بازی شرکت می کنند. این باعث شده است که این بازی در itunes شماره یک باشد و حدود چهار و نیم ستاره از پنج ستاره را کسب کند. همچنین در زمره ی بازی های برتر اکشن روی Google play می باشد. در اینجا هم بالاترین امتیاز ها را از کاربر ها گرفته است.

حالت Fortnite به خاطر سبک گرافیکی، خط داستانی و جزئیات مربوط به دفاع کردن آن توانسته است تعداد بالایی از کاربر های جوان را جذب کند. نسخه موبایل PUBG به خاطر گیم پلی نزدیک به واقعیت آن، کاربرها را جذب می کند. که البته این موضوع در رتبه بندی ها خود را نشان می دهد، به طوری که PUBG رتبه ۱۶ یا ۱۷ را دارد، اما Fortnite دارای رتبه ۱۲ می باشد.

گیم پلی و گرافیک بازی PUBG

در نقد بازی پابجی موبایل PUBG باید بگویم که این بازی به یک موبایل خیلی قوی نیاز ندارد.

یکی از چیز هایی که این روز ها باعث شده است بازی هایی مانند نسخه موبایل PUBG روی موبایل کار کنند، افزایش قدرت و اندازه صفحه نمایش می باشد که اکنون دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهند. در سراسر این پلت فرم ها، تلفن های هوشمند در حال تبدیل شدن به دستگاه های بازی بهتری می باشند. در نقد PUBG ما گوشی را نسبت به Xbox انتخاب می کنیم، زیرا فکر می کنیم نسخه موبایل، نسخه بهتری می باشد زیرا که روی پلت فرم Xbox این بازی با مشکلاتی روبرو می باشد.

در حالی که تجربه بازی در دستگاه های دارای صفحه نمایش بزرگتر بهتر است. به طوری که اگر در گلکسی نوت ۸ و ۹ سامسونگ بازی کرده باشید، لذت خاصی به شما داده است. اما در دستگاه های قدرت پایین نیز به خوبی می شود این بازی را انجام داد. حتی زمانی ما آن را در نوکیا ۶، با سخت افزار میان رده و وضوح صفحه نمایش پایین تر بازی کرده ایم، به اندازه کافی لذت بخش بوده است، پس برای این که شما بتوانید از آن لذت ببرید، نیازی به گوشی های قدرتمند با قیمت بالا نخواهید داشت.

گیم پلی و گرافیک بازی PUBG

گرافیک بازی پابجی موبایل

نسخه موبایل PUBG تعدادی از عنصر های گرافیکی را به شما ارائه می دهد تا به طور خودکار بهترین تنظیمات را برای شما تشخیص دهد. اما به شما امکان کنترل وضوح تصاویر، رنگ و سایر تنظیمات را می دهد. مزیت دیگری که در تنظیمات این بازی وجود دارد این می باشد که شما می توانید نرخ فریم (Frame) را نیز تغییر دهید که این بازی را برای شما روان کند.

در واقعیت، بزرگترین مانع برای این بازی اتصال به سرور می باشد. اگر شما اتصال خوبی نداشته باشید، احتمالا شما نسبت به سایر بازیکن ها عقب خواهید افتاد، همین موضوع باعث خواهد شد که شما نتوانید به درستی بازی را کنترل کنید. همه ی این ها این معنی را می دهد که تا اتصال شما وصل شود خواهید مرد، همین موضوع نیز باعث خواهد شد که نتوانید پیروز شوید.

به طور کلی گرافیک بازی بسیار خوب است و همه چیز در این بازی روان می باشند. اما شما باید حواستان باشد که شما روشنایی صفحه خود را را درست تنظیم کرده باشید و در حالت شب نباشد.

نقد بازی پابجی موبایل PUBG : گیم پلی 

مهم ترین چیز در نسخه موبایل PUBG سعی کردن برای زنده ماندن است. هیچ نقشه خاصی برای این بازی وجود ندارد. این بازی فقط کشتن و فرار کردن از کشته شدن را برای شما تداعی می کند. این بازی با حالت های مختلفی می باشد، که با هر به روز رسانی کمی تغییر می کند، اما به هر حال حول حالت های کلاسیک می چرخند.

در اول نسخه کلاسیک صد بازیکن در هر یک از سه نقشه شروع به بازی می کردند. حالت های Arcade نسخه های متفاوتی از این بازی می باشند که در آن اندازه نقشه یا محدوده ی انتخاب سلاح ها تغییر می کند.

این بازی نیز حالت سوم شخص یا اول شخص را به بازیکن ها ارائه می دهد، که آن ها می توانند انتخاب کنند تا چطور بازی کنند.

کنترل ها بازی پابجی موبایل

اما بزرگترین چیز راجع به نسخه موبایل این بازی، کنترل ها و جزئیاتی می باشند که این بازی ارائه می دهد، فراوانی در کیفیت نمایش از کنترل های مربوط به حرکت در mini map گرفته تا صدا و پیام های در تیم ها. شما می توانید از حالت معمولی استفاده کنید یا اگر دوست داشتید تغییر های جزیی روی بازی انجام دهید تا آن را برای شما بهتر کند.

اگر در نقد PUBG بخواهیم به یک موضوع ایراد بگیریم، آن درهم و برهمی موجود در صفحه می باشد که این بازی را برای شما مبهم خواهد کرد، شما ممکن است در یک ساختمان در حال خنجر زدن باشید و در همان حال به سمت پنجره بروید تا یک حریف را هدف قرار دهید، سپس چیزی ظاهر شود که به شما بگوید وسیله هایی برای جمع آوری در مکان وجود دارد. در حالی که شما سعی می کنید رقیب خود را بکشید، مشاهده خواهید کرد که نمای شما شلوغ و مبهم شده است. در نهایت این موضوع باعث ضعف این بازی خواهد شد.

گزارش هایی راجع به این وجود دارد که شما خواهید توانست تا با استفاده از بلوتوث روی تبلت می توانید از ماوس و صفحه کلید استفاده کنید. اما این هنوز مشخص نشده است که این موضوع باعث خواهد شد که شما پیروز شوید یا پیشرفت شما در بازی را محدود خواهد کرد. به طور کلی شما به دلیل برخی از محدودیت های تاکتیکی خواهید مرد. شما روی زمین هستید، تا به منطقه دیگر بروید در همین حال کسی که کمین کرده است آماده شلیک به شما می باشد.

کنترل ها بازی پابجی موبایل

نقد بازی پابجی موبایل PUBG: بازی تیمی و دوستان

تیم هایی برای حرف زدن در بازی های up-co وجود دارد. شما می توانید با غریبه ها هم تیمی شوید یا این که دوستان خود را به بازی دعوت کنید. گفتگوی صوتی به طور کامل قابل کنترل می باشد، اگرچه این اسپیکر به صورت پیش فرض برای بازی های تیمی فعال شده است، اما شما در طول بازی صدای تصادف را می شنوید که ناشی از حرکت های دست شما روی میکروفن خواهد بود.

معمولا هنگام بازی با غریبه ها گپ صوتی را خاموش می کنیم. ممکن است این برای تیم هایی باشد که قصد همکاری با یکدیگر را ندارند، یا بعضی از آن ها فکر می کنند که شما می خواهید اطلاعات تیم را به دشمن ها بدهید اما درگاه های دیگری برای این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید با فرستادن عبارت هایی از قبیل help، enemy ahead، I’ve found scope و چیز های دیگر به دوستان خود پیام دهید. در اینجا یک زمینه نیز وجود دارد که شما می توانید پیام مورد نظر خود را در آن جا ایجاد کنید.

در حالی که استفاده از این موضوع کم  می باشد، ما با بعضی از بازیکن ها روبرو شده ایم که وقت خود را صرف تایپ کردن می کنند، که این موضوع باعث خواهد شد تا آن ها از بازی عقب بمانند. برخی دیگر از بازیکن ها از قابلیت چت کردن استفاده نمی کنند که در نهایت بعضی موقع ها این سوال برای من پیش می آید که آیا آن ها متوجه هستند که بازی آنلاین می باشد؟

نقد PUBG: هر بازی متفاوت می باشد و مبتدی ها در آن خوب می باشند.

یکی از برتری های این بازی نسبت به بازی های دیگر این است که شما در این بازی پس از مرگ بازگرداندیده نمی شوید، البته در حالت Arcade قضیه متفاوت است و شما فقط یک فرصت ندارید.

این همچنین به این معنی می باشد که بازی بلافاصله برای مبتدی ها قابل دسترسی می باشد، زیرا همه در یک زمین بازی شروع خواهند کرد. البته این مشخص است که تجربه کمک اساسی به بازیکن ها خواهد کرد، به طور مثال اگر یک بازیکن بداند که سلاحی فقط برای دشمن های نزدیک در نقشه استفاده می شود، وقت خودش را برای این که سعی کند دشمنی در نقطه دور را هدف قرار دهد، نمی گیرد. اما نگران نباشید شما سریع در این بازی کشته نخواهید شد، چون این بازی یک سطح پایین برای بازی های چند نفره دارد.

این یک چیز بسیار عالی می باشد، زیرا شما می توانید انتخاب کنید تا از درگیری و جمع شدن جلوگیری کنید، یا در صورت تمایل داشتن به خون ریزی و خون خواری می توانید به سمتی بروید که جنگ های شدیدی در آن جا رخ می دهد. ممکن است در این راه جان خود را از دست بدهید.

اطلاعاتی درباره بازی پابجی موبایل PUBG

نسخه موبایل PUBG بر این سعی دارد تا بازیکن هایی که از لحاظ توانایی مانند هم هستند را در یک گروه قرار دهد. اما در بعضی اوقات شکاف هایی ممکن است ایجاد شود به همین دلیل در این بازی سعی بر این بوده است که ربات هایی قرار دهند تا این شکاف ها را پر کند. اما این ربات ها خود نیز باعث ایجاد ضعف هایی در این بازی شده اند، برای مثال آن ها بعضی موقع ها که شما می خواهید به آن ها شلیک کنید با سرعت باورنکردنی شروع به دویدن می کنند. بعضی اوقات نیز خود به خودی می ایستند و در جهت دیگر شروع به حرکت می کنند، تنها راه خلاصی از آن ها این می باشد که آن ها را بکشید.

ممکن است که کاربر ها فکر کنند این بازی کمی یک بعدی می باشد، دلیل آن هم این است که آن ها فکر می کنند فقط یک سناریو در این بازی ارائه می شود اما به نظر من این بازی متفاوت می باشد، حتی به شما این امکان داده شده است که نقشه را بچرخانید، یا این که بتوانید با کاهش منطقه بازی، پیشرفت خود را محدود کنید، بنابراین این نظر کاربران در نقد PUBG درست نمی باشد.

البته تجربه های موجود در این بازی با عرضه به روز رسانی های جدید بهبود یافته است. در زمان نوشته شدن این بازی فقط سه نقشه با حالت های معتدل، بیابانی و جنگل وجود داشت، هر کدام با شخصیت های خاص مربوط به خود و تفاوت های جزئی در سلاح و وسیله های نقلیه. اما حالا شما می توانید در یک نقشه مشخص یا یک نقشه ثابت بازی کنید.

اطلاعاتی درباره بازی پابجی موبایل PUBG

نقد PUBG: جایزه ها و خرید های درون بازی

برای این که این بازی شیرین تر شود، یک سیستم پاداش وجود دارد که مکانیک سخت گیری دارد، این سیستم XP/BP های شما را جمع می کند، این ها نیز بر اساس عملکرد روزانه، زمانی که در آن زنده مانده اید و سلاح هایی که در طول بازی استفاده کرده اید معین می شود، سپس به شما اعتبار می دهد تا از آن برای خرید مجموعه های مختلف دیگر مانند جعبه تجهیزات استفاده کنید.

شما از این جعبه ها می توانید لباس بگیرید. البته لباس های رایگانی نیز وجود دارند که در طول بازی به شما داده خواهد شد، اما آن ها یک سری چیز کلی و ساده می باشند، در حالی که فروشگاه درون بازی طیف گسترده تری از لباس های مهیج را به شما ارائه می کند، این ناگفته نماند که شما می توانید با پول واقعی نیز از این فروشگاه خرید کنید.

همچنین یک سیستم رویال در این بازی وجود دارد که به شما پاداش می دهد، به شما برخی از اجازه ها را نیز خواهد داد به طور مثال می توانید بدنه هواپیمایی که از آن خارج می شوید را تغییر بدهید، اما در نقد PUBG باید بگویم که آیا واقعا لازم است که شما این پول ها را پرداخت کنید؟ به نظر من که نه لازم نیست، چون هیچ تاثیری روی پیشرفت شما نخواهد گذاشت. به نظر من همین قدر نقد PUBG برای دادن یک پیش مطالعه کافی به شما خواننده های عزیز کافی می باشد.

جمع بندی

یک نتیجه کمیابی که راجع به این بازی وجود دارد، این است که این بازی هیچ وقت خسته کننده نمی شود شاید به این خاطر می باشد که هر ماهه برای نسخه موبایل آن به روز رسانی هایی عرضه می شود. من این بازی را از روزی که روی پلت فرم اندروید منتشر شده است بازی کرده ام، اما هنوز مرا خسته نکرده است.

نسخه موبایل PUBG از هر لحاظ عالی می باشد، شاید به همین دلیل است که من به دنبال این بازی در پلت فرم های دیگر نرفته ام. ایران موجو با ارائه این نقد PUBG سعی کرده است تا شما را به حد کافی با این بازی آشنا سازد و امیدوار است که نقد PUBG برای شما مفید واقع شود.

منبع:https://emojo.ir/pubg-mobile-game-review/

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

گوشی وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro)، از گوشی‌های تقریباً رده بالای این شرکت تقریباً تازه کار است که به دلیل قابلیت‌ها و قیمت مناسب، طرفداران خاص خود را دارد. اگر قصد دارید گوشی وان پلاس ۷ تی پرو را خریداری کرده و می خواهید با قابلیت های این محصول بیشتر آشنا شوید، در ادامه‌ این مقاله از سایت هاکان موبایل با ما همراه باشید.

مشخصات فنی گوشی وان پلاس ۷ تی پرو

این شرکت چینی مدتی است که به معرفی گوشی‌های مطابق با سلیقه بازار پرداخته و تا حدی زیادی توانسته انتظارات را برآورده کند. گوشی‌های این برند، از تنوع زیادی برخوردار بوده و توانسته طرفداران خاص خودش را جذب کند و در بازار جهانی موبایل حرفی برای گفتن داشته باشد.

گوشی وان پلاس ۷ تی پرو از تولیدات این برند است که با قابلیت‌های منحصر به فرد خود توانسته جایی در دنیای پر رونق و متنوع موبایل، برای خود باز کند. این شرکت در اکتبر سال 2019 از نسخه جدید 7T  با  نام OnePlus 7T Pro  رونمایی کرد. در این مقاله از سایت هاکان موبایل به معرفی این گوشی می‌پردازیم و سعی میکنیم شما را با قابلیت‌های آن بیشتر آشنا کنیم.

مشخصات فنی گوشی وان پلاس ۷ تی پرو

طراحی گوشی OnePlus 7T Pro

اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین انتظاری که مشتریان از یک گوشی خوب دارند، طراحی زیبا، وزن کم و خوش دست بودن آن است که در استفاده‌ی طولانی مدت، موجب خستگی دست‌ها نشود. تک تک اجزای ظاهری یک گوشی در زیبایی آن نقش دارد. به همین علت است که شرکت‌های مختلف، همواره زیبایی ظاهری گوشی را در کنار قابلیت‌های دیگر آن در نظر می‌گیرند. گوشی وان پلاس ۷ تی پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این گوشی با وزن سبک ۲۰۶ گرمی ، طراحی ساده و در عین حال زیبا، خوش دستی  و خوش فرمی قاب و فریم آن، مناسب اغلب افراد است. گوشه‌های گرد و نازکی این گوشی در زیبایی هرچه بیشتر آن مؤثر می باشد. جلو و پشت بدنه از جنس شیشه و فریم آن آلومینیومی است. پوشش ماتی که روی شیشه پشت گوشی کشیده شده، مانع لیز خوردن گوشی از دست شده و جای اثر انگشت هم روی آن باقی نمی‌ماند و این بار تنها به رنگ آبی (Haze Blue) در طراحی آن اکتفا شده است.

کلید‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا در کنار قرار گرفته و دوربین سه‌گانه و فلاش این موبایل در پشت گوشی و در قسمت بالای قاب بصورت عمودی ، در میانه‌ عرض گوشی قرار دارند. وان پلاس ۷ تی پرو همچنین دارای قابلیت شناسایی اثر انگشت بوده و حسگر اثر انگشت وان پلاس ۷ تی پرو در زیر صفحه نمایش قرار داده شده است.

صفحه نمایش وان پلاس ۷ تی پرو

OnePlus 7T Pro، دارای ابعاد 162.6×75.9×8.8 میلی متر و نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED  فول اسکرین است. رزولوشن نمایشگر این گوشی 1440×3120 پیکسل، با تراکم 516 پیکسل در اینچ بوده که این نمایشگر را فوق‌العاده می‌کند. وضوح بالای این نمایشگر، برای کسانی که به تماشای فیلم یا بازی‌های موبایلی علاقه دارند بسیار مناسب است، چرا که‌  نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود 88.1 درصد است. خمیدگی گوشه‌‌‌های نمایشگر در تمام قسمت‌ها، زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده‌ است.

دوربین گوشی OnePlus 7T Pro

برای گوشی وان پلاس ۷ تی پرو، سه دوربین مجزا در پشت گوشی فراهم شده که هر کدام کیفیت‌های جداگانه‌ای دارند و تجربه عکاسی و فیلمبرداری را در حد عالی برای شما ایجاد می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی  با زوم اپتیکال 3 برابر، و دوربین سوم 16 مگاپیکسلی اُلترا واید و میدان دید 117 درجه بوده و قابلیت لرزه‌گیر اپتیکال نیز به آن اضافه شده است. با قابلیت ماکرو که برای عکاسی از سوژه‌های کوچک استفاده می‌شود، می‌توانید تا 2.5 سانتی‌متری آن‌ها نزدیک شوید.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی OnePlus 7T Pro، از قابلیت پاپ-آپ بهره‌مند بوده که همین به جذابیت طراحی آن کمک زیادی کرده‌ است. همچنین با این گوشی، یک فیلمبرداری عالی و با  کیفیت بالا را تجربه کرده و خاطرات خود را با کیفیت HD  ثبت کنید. شما می‌توانید با سرعت 240 فریم بر ثانیه، تصاویری با کیفیت 1080p و با سرعت 960 فریم بر ثانیه، تصاویری با کیفیت 720p  ثبت کنید. ضمناً این از قابلیت پانوراما نیز برخوردار است.

دوربین گوشی OnePlus 7T Pro

قابلیت‌های دیگر گوشی وان پلاس ۷ تی پرو 

تا حالا با بسیاری از قابلیت‌های منحصر به فرد این گوشی آشنا شده‌اید. در ادامه به برخی دیگر از مشخصات گوشی وان پلاس ۷ تی پرو می‌پردازیم.

  • این گوشی از اندروید 10.0 برخوردار بوده و با CPU  هشت هسته‌ای خود تجربه‌ای فوق‌العاده را در یک اسمارت‌فون‌ به شما ارائه می‌کند.
  • چیپ‌ست این دستگاه تراشه اسپندراگون 855 پلاس بوده که طبق محاسبات، تا 15 برابر از لحاظ رندر کردن گرافیک سریع‌تر است که قاعدتاً باید برای بازی‌های سنگین بسیار مناسب باشد.
  • این گوشی تنها با حافظه داخلی 256 گیگابایت موجود بوده که از رم 8 گیگابایتی بهره می‌گیرد. متأسفانه این گوشی از میکرو اس‌دی پشتیبانی نمی‌کند بنابراین، ارتقاء حافظه داخلی امکان‌پذیر نیست که از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود.
  • ظرفیت باتری این دستگاه، 4085 میلی آمپر بر ساعت بوده که به فناوری شارژ 30 واتی مجهز بوده که طبق ادعای شرکت سازنده، در عرض 30 دقیقه شارژ گوشی را به 68 درصد می‌رساند. این قابلیت برای اکثر مشتریان بسیار قابل توجه است چرا که همه می‌خواهتد در کمترین زمان ممکن موبایل خود را شارژ کنند.

قابلیت‌های دیگر گوشی وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro)

قیمت گوشی OnePlus 7T Pro

از مسائل مهم در هنگام خرید گوشی وان پلاس می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. قیمت وان پلاس ۷ تی پرو در حال حاضر در بازار ایران متغیر بوده و در فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. شما می‌توانید OnePlus 7T Pro و سایر موبایل‌های برند‌های دیگر مطرح در بازار موبایل دنیا را از فروشگاه اینترنتی موبایل هاکان موبایل و با کمترین قیمت خریداری کنید. این فروشگاه عرضه کننده انواع گوشی های موبایل می باشد و با کمترین قیمت ممکن در بازار، گوشی های موبایل خود را به فروش می رساند.

منبع:https://hakanmobile.com/product/oneplus-7t-pro/

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

سیزن ۱۳ بازی پابجی موبایل  به احتمال زیاد در تاریخ ۱۷ الی ۲۲ تیرماه به پایان می‌رسد و  تنها چند روز پس از آن سیزن ۱۴ در دسترس خواهد بود، ما در این مطلب قصد داریم که اطلاعاتی را در رابطه با سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل در اختیار شما قرار دهیم.

 اگر شما هم از طرفداران بازی پابجی موبایل باشید بدون شک هم اکنون در حال اجرای سیزن ۱۳ و کامل کردن ماموریت ها هستید.

 در این بین زمزمه هایی در رابطه با سیزن 14 پابجی موبایل و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آن به گوش می‌رسد و غیر ممکن است که شما به دنبال اطلاعاتی در رابطه با سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل نرفته باشید، کافیست چند دقیقه با ما همراه باشید تا جدیدترین اطلاعات در رابطه با سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل را با شما به اشتراک بگذاریم.

تا زمان انتشار سیزن ۱۴ بازی‌ پابجی ‌موبایل مدت زمان زیادی باقی نمانده است، و بسیاری از بازیکنان مشتاق هستند تا اطلاعات جدیدی قبل از منتشر شدن سیزن ۱۴ به دست آورند تا با قدرت بیشتری بازی را اجرا کنند.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

تم سیزن 14 بازی پابجی موبایل

در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل شما با ویژگی‌ها و چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهید شد که مهمترین آنها، تم بازی می باشد. تم سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل بر اساس مصر باستان طراحی شده و بازیکنان باید در بیابان های مصر با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مدت زمان فصل 14 بازی پابجی موبایل

توجه داشته باشید که فصل ۱۴ بازی پابجی موبایل چیزی بالغ بر ۸ الی ۹ هفته به طول می انجامد و بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای برنده شدن در تمامی رقابت ها کنند.

مود سیزن 14 پابجی موبایل

 از دیگر ویژگی های جدیدی که قرار است در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل ارائه شود حالت جدید armory mode می باشد.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

 در واقع در این مود جدید از بازی پابجی شما باید در یک مکان جدید که تا به حال تجربه اجرای بازی در آن نداشته اید به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید در این مود شما در یک کتابخانه قرار دارید و باید از راه پله های باریک برای دنبال کردن سایر بازیکنان استفاده کنید، ضمن اینکه وجود قفسه های کتاب شما این امکان را می دهد که از آنها به عنوان یک پوشش برای خود استفاده کنید تا به راحتی مورد هدف سایر بازیکنان قرار نگیرید. علاوه بر این ها اجرای مسابقات در این مود جدید باید در یک زمان بندی خاصی انجام شود و اگر شما بتوانید پیروز میدان باشید به طبع جوایز ویژه ای به شما تعلق میگیرد.

اضافه شدن کاراکتر جدید

 یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل رو نمایی خواهد شد وجود یک کاراکتر جدید است که اسطوره مصر باستان می باشد، این کاراکتر دارای لباس های خاص و جذاب و همچنین بسته های صوتی ویژه‌ای است، توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل این کاراکتر جدید را یکی از خاص ترین کاراکتر ها در بازی پابجی موبایل می دانند.

 لازم به ذکر است که این کاراکتر دومین کاراکتر زن در بازی پابجی موبایل می باشد که پس از شخصیت سارا در این بازی رونمایی خواهد شد.

رویال پس سیزن 14 پابجی موبایل

طبق اطلاعاتی که منتشر شده است رویال پس سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل نیز دستخوش تغییراتی می‌شود و برخی از قسمت های او ارتقا خواهد یافت.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

ارتقا سلاح ها

از جمله تغییرات دیگری که در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل رخ می دهد ارتقاء تعدادی از سلاح ها می باشد، بسیاری از سلاح های که در سیزن 13 از آنها استفاده می کردید ارتقا خواهند یافت و شما می توانید با قدرت بیشتری از آنها استفاده کنید.

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا ذکر شد شما می توانید اسکین های جدید برای سلاح ها و همچنین اسکین های جدید برای کاراکتر ها را مشاهده کنید.

 لازم به ذکر است تمامی مواردی که در بالا ذکر شد در شبکه‌های اجتماعی  رسمی بازی پابجی موبایل  منتشر شده است.

اخبار جدید آپدیت سیزن 14 بازی پابجی موبایل

خرید UC ارزان بازی پابجی موبایل در فروشگاه ایران موجوبازی 

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

۳۲۵ UC بازی PUBG MOBILE را ارزان و سریع خریداری کنید.

بازی پابجی موبایل که این روزها دیگر تقریبا اکثریت افراد آن را می‌شناسند. یک بازی بسیار جذاب برای دوست داران بازی‌های اکشن و جنگ و نبرد محسوب می‌شود. این بازی که درگروه بازی‌های اکشن بسیار خوش درخشیده و سر و صدا به پا کرده است می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم کند. بدون اینکه متوجه گذر زمان خود شوید و این‌ها نشان از یک گیم و گیم پلی عالی و بدون نقص دارند.

شما در این بازی تعداد ۱۰۰ بازیکن هستید که در زمینی به وسعت ۸ کیلومتر در ۸ کیلومتر با یکدیگر نبرد می‌کنید و برنده‌ی نهایی بازی کسی است که بتواند از این نبرد جان سالم به در ببرد و در میدان جنگ زنده بماند. حال می‌توانید تصور کنید که زنده ماندن و مهم‌تر از آن کشتن دیگران چقدر در این بازی اهمیت دارد. پس شما و دیگران نهایت تلاش خود را می‌کنید تا با هر سلاحی و به هر طریقی که شده افراد دیگر را از بین ببرید. یکی از راه‌های موفقیت در این بازی می‌تواند استفاده از سلاح‌های بیشتر و البته قوی‌تر باشد و دیگری می‌تواند استفاده از سلاح‌های شخصی سازی شده باشد.

۳۲۵ UC بازی PUBG MOBILE در کمترین زمان ممکن

در بالا به این نکته اشاره کردیم که استفاده از سلاح‌های بیشتر و قوی‌تر و شخصی سازی شده چقدر می‌تواند در میزان موفقیت شما نقش موثر داشته باشد. حال می‌خواهیم به نحوه‌ی دست یابی به آن‌ها اشاره کنیم.

شما از طریق پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه خرید جم ایران موجو می‌توانید به راحتی امکانات خاصی را که مد نظر دارید به سلاح خود اضافه کنید.

یکی از این را ها خرید ۳۲۵ یوسی بازی PUBG MOBILE و یا خرید سایر محصولات این بازی است این یوسی‌ها در تعداد متنوع و با قیمت‌های مختلف روی سایت فروشگاه قرار گرفته‌اند.

خرید اکانت پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان

با خرید این محصول ۳۲۵ UC بازی PUBG MOBILE در سریعترین زمان به اکانت بازی شما اضافه می گردد.

بسته های یوسی بازی پابجی موبایل برای فیسبوک و توییتر و جیمیل قابل خرید هستند.

PUBG Mobile – پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا است! در بازی PUBG Mobile صد بازیکن در یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر قرار میگیرند و در این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند!بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! 

در این بازی با طیف گسترده ای از سلاح ها و امکاناتی که با خرید پول بازی پابجی موبایل به دست می آورید می توانید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است!

برای ارتقا و پیشرفت سریعتر و پیشی گرفتن از دوستان و رقیبان خود میتوانید با خرید ارزان پول PUBG Mobile از سایت معتبر ایرانموجو(دارای نماد اعتماد) بهره ببرید و به قابلیت های بیشتر و قوی تر این بازی دسترسی پیدا کنید. فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره ها را صحیح وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل برای واریز بسته ۳۲۵ یوسی بازی PUBG MOBILE خریداری شده توسط شما ، تیم پشتیبانی خرید جم بتوانند با شما تماس برقرار کنند.

منبع:https://iranmojo.com/product/%db%b3%db%b2%db%b5-%db%8c%d9%88%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

  • Lovely iphonex