قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوشی موبایل آیفون 7 پلاس همانند اپل 7 دارای همان سیستم عامل اختصاصی اپل ios 10 می باشد.آیفون 7 و 7پلاس از نظر صفحه نمایش و رم، دوربین  دارای تفاوت های زیادی هستند. صفحه نمایش آیفون 7 پلاس از نوع LCD  می باشداین نمایشگر 5.5 اینچی دارای وضوح تصویر 1080*1920 پیکسل می باشد. آیفون 7 پلاس دارای امکانات فراونی می باشد رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 12سنسور مگاپیکسلی، بدنه فلزی و ضد آب و اینترنت نسل چهارم و برای طرفداران اپل انتخاب مناسبی می باشد و ما در این مقاله سعی داریم به بررسی این سری از محصول اپل آیفون 7 پلاس بپردازیم.

صفحه نمایش iphone 7 plas

صفحه نمایش این گوشی LCD بوده و ۵٫۵ اینچی و نسبت صفحه نمایش آن به بدنه حدود ۶۷ درصد می باشد. رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و در حدود ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ می باشد. متن و تصاویر نیز در این صفحه نمایش بسیار واضح است و میزان روشنایی نسبت به نسخه پیشین خود تا ۲۵ درصد افزایش یافته است. در کل این گوشی کیفیت خوبی در نمایش تصاویر دارد و در ارائه رنگ بسیار خوب می باشد. این نکته نیز قابل توجه می باشد که صفحه نمایش آیفون ۷ پلاس همانند نسخه پیشین خود می باشد و تغییری نکرده است و از صفحه نمایش های جدید یعنی AMOLED بهره نبرده است.

آیفون 7 plus

ios10

فرقی ندارد آیفونتان، پردازنده‌ی دو هسته‌ای داشته باشد یا چهار هسته‌ای، نسخه‌ی دهم از iOS باعث می‌شود آیفون به بهترین شکل ممکن از پس انجام هر عملیاتی بر‌آید. آیفون 7پلاس با iOS 10 بازی‌ها و برنامه‌های امروزی را در حد خود نمی‌بیند و هنگام اجرای آن‌ها آرامش کامل دارد. علاوه‌بر امکانات قدیمی، حالا یک سری قابلیت جذاب جدید به این سیستم‌عامل اضافه ‌شده‌ است که کارکردن با آن را ساده‌تر یا حتی دل‌چسب‌تر می‌کند. بسیاری از این قابلیت‌ها ظاهر سیستم‌عامل را تغییر داده‌اند؛ البته تغییرات دیگری هم وجود دارند که کارایی بخش‌‌هایی از آیفون را ساده‌تر یا کامل‌تر از گذشته کرده‌اند. تغییر فونت فارسی، تغییر کلی حالت نمایش اعلان‌ها، بازنویسی برنامه‌ی Apple Music، تغییر کلی حالت نمایش محتویات Lock Screen، تغییر کلی در حالت کارکرد کلید خانه، اضافه‌شدن بخشی جدید Bed Time، تغییرات عجیب و به‌وجودآوردن امکانات بی‌نظیر در برنامه iMassage و موارد کلی که باعث بهبود کارایی آیفو‌ن‌ها شده‌اند از قابلیت‌های جدید iOS هستند.

مشخصات فنی گوشی موبایل اپل آیفون 7 پلاس 128GB Black :

  • نوع گوشی موبایل : تک سیم کارت
  • ابعادگوشی اپل: 158.2*77.9*7.3 میلی متر
  • وزن : 188 گرم
  • نوع صفحه نمایش : LED-backlit IPS LCD, capacitive touchscreen, 16M colors
  • اندازه صفحه نمایش : 5.5 اینچ
  • سیستم عامل : iOS 10.0.1
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • حافظه رم : 3 گیگابایت
  • کارت حافظه : ندارد
  • پردازنده : Quad Core Apple A10 Fusion
  • شبکه 3G : دارد
  • شبکه 4G : دارد
  • وایرلس : Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, hotspot
  • بلوتوث : v4.2, A2DP, LE
  • یو اس بی : v2.0, reversible connector
  • جی پی اس : دارد
  • رزولوشن دوربین : 12 مگاپیکسل
  • امکانات دوربین : phase detection autofocus, 2x optical zoom, quad-LED (dual tone) flash
  • کیفیت فیلمبرداری : 2160p@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@240fps
  • دوربین ثانویه : 7 مگاپیکسل
  • نوع باتری : Non-removable Li-Ion 2900 mAh battery /11.1 Wh
  • امکانات اضافی : رنگ مشکی - دارای سنسور اثر انگشت و 3D Touch display & home button
  • زمان مکالمه مداوم : Up to 21 h (3G)
  • زمان آماده به کار : Up to 384 h (3G)

دوربین آیفون 7 پلاس

آیفون ۷ پلاس اولین نسخه ای است که دارای دو دوربین در پشت می باشد که کیفیت عکسبرداری با آن بسیار شگفت انگیز و عالی می باشد ولی هنوز نسخه آیفون ۷ دارای یک لنز در پشت است. این گوشی دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۸ است که یکی از لنزها برای زاویه باز و دیگری برای عکاسی تله می باشد که یک زووم ۲X اپتیکال به ما ارائه می دهد.زووم اپتیکال، ویژگی می باشد که در گوشی های امروزه مورد بحث قرار می گیرد و با باعث کاهش تصاویر نمی شود، همچنین دارای زووم دیجیتال ۱۰X نیز هست. عکاسی با این گوشی در جاهای کم نور نیز بسیار خوب بوده است و تولید رنگ ها نیز بهبود یافته است. دوربین این گوشی دارای چندین حالت می باشد ( پانوراما – ویدیو – اسلموشن – تایم لپس – عکس برداری مربعی – Portrait). عکس هایی که به عنوان پرتره گرفته می شوند، بسیار عالی می باشند و تاری که در پشت سوژه قرار می گیرد، تصاویر را بسیار جذاب می نماید. همچنین از قابلیت HDR نیز بهره برده است.

دوربین ثانویه آن نیز ۷ مگاپیکسل با دیافراگم ۲٫۲ است و عکسبرداری HDR نیز برای آن در دسترس است و دوربین سلفی آن می تواند ویدیو هایی با کیفیت ۷۲۰p بر ۲۴۰ فریم بر ثانیه ارائه نماید. فیلمبرداری دوربین پشتی آن نیز در چند حالت ارائه داده می شود. ۲۱۶۰p در ۳۰ فریم بر ثانیه و  ۱۰۸۰p در ۳۰/۶۰/۱۲۰ بر ثانیه و همچنین ۷۲۰p در ۲۴۰ فریم بر ثانیه ارائه می نماید.

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

همانطور که گفته شده در تابستان جاری و با افزایش شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان استفاده از بازی های موبایلی رواج بسیار بیشتری پیدا کرد و تعداد دانلود و نصب بازی های موبایل به شدت افزایش یافت. هر چند که سبک ها و ژانرهای مختلفی از بازی های موبایلی در دسترس گیمرها قرار دارند


 

اخبار بازی های موبایلی

با پیشرفت علوم و تکنولوژی در سال های اخیر صنعت گیم نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته است و بازی ها و پلتفرم های  بسیار متنوعی در دسترس بازیکنان قرار گرفته اند. سالانه صدها بازی ویدیویی در سبک ها و ژانرهای مختلف ساخته و منتشر می شوند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند چالش های جذابی برای گیمرها داشته باشند. بعد از سال ها که پلتفرم هایی مانند ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوتر و ... جایگاه خوبی در میان گیمرها داشتند پلتفرم گوشی موبایل به گیمرها معرفی شد و به سرعت جایگاه خود را مستحکم کرد.

 امروزه بیشترین بازی های تولید شده برای این پلتفرم محبوب است و تقریبا بیش از نیمی از مردم جهان از آن استفاده می کنند. در ادامه مطلب به بررسی آخرین وضعیت و آخرین اخبار بازی های موبایلی در سال 2020 پرداخته خواهد شد.

بازی های موبایلی

صنعت گیم دارای تاریخی تقریبا یک صد ساله می باشد و در این مدت زمان بازی ها و پلتفرم های مختلفی به بازیکنان معرفی شده اند. در دو دهه اخیر که تکنولوژی و علوم فناوری اطلاعات پیشرفت خوبی داشته گوشی های هوشمند در دسترس تمام مردم جهان قرار گرفته است. این امر باعث شده است که شرکت ها و استودیوهای بازی سازی تلاش کرده اند که بازی های خود را برای گوشی های موبایلی تولید کنند. امروزه تقریبا تمام بازی های معروف و مشهور دنیا توسط گوشی های موبایلی پشتیبانی می شوند که مهم ترین آنها شامل کالاف دیوتی، کلش آف کلنز، فری فایر، پابجی موبایل و ... می باشند.

رتبه بندی بهترین بازی های سال 2020

اگرچه انتخاب یک یا چند بازی موبایلی به عنوان بهترین ها به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و برای این کار توجه به فاکتورهای مختلفی مانند سبک و ژانر بازی ها، سلیقه افراد، کمپانی های سازنده، قیمت بازی ها، امکانات و آپشن های بازی و ... لازم است اما هر ساله رسانه های مختلف اقدام به رتبه بندی بهترین بازی های موبایلی می کنند. بر اساس آخرین رتبه بندی ها در سال 2020 بازی هایی مانند کالاف دیوتی، وایت نایت، ردین، Prison Architect، کلش آف کلنز، کلش رویال، فری فایر، فورزا استریت، پابجی موبایل، گیم آف ترونز و ... در صدر محبوب ترین بازی ها قرار گرفته اند. بازیکنان قادر هستند با خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید جم کلش رویال و خرید ارز رایج سایر بازی ها از تمامی امکانات آنها استفاده کنند و نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

آخرین اخبار بازی های موبایلی

همانطور که گفته شد تعدادی از بازی های ویدیویی وجود دارند که در سال 2020 و همزمان با شیوع بیماری کرونا و خانه نشین شدن مردم با استقبال بسیار زیادی مواجه شدند و میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شدند. اگرچه بررسی اخبار و اطلاعات تمامی بازی های محبوب، مشهور و پرطرفدار سال 2020 در یک مطلب به دلیل تعدد بالای بازی ها کاری تقریبا غیر ممکن است اما در ادامه مطلب به بررسی آخرین اخباری که در تابستان 99 در مورد تعدادی از برترین بازی های موبایل پرداخته خواهد شد.

خرید یوسی پابجی موبایل

آخرین اخبار مربوط به پابجی موبایل

پابجی موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال شناخته می شود که در اواخر تابستان سیزن 15 آن به عنوان جدیدترین فصل بازی منتشر شده است. در این سیزن بازیکنان می توانند با امکانات، نقشه ها، ماموریت ها، اسکین ها، جوایز و مراحل مختلفی روبه رو شوند و چالش های جدید و هیجان انگیزی را تجربه کنند. بازیکنان و عاشقان بازی  PUBG Mobile از 25 شهریور قادر هستند که آخرین سیزن بازی را دریافت کنند و لذت و هیجانات جدیدی از این بازی هیجان انگیز را تجربه کنند.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

آخرین اخبار مربوط به کالاف دیوتی

کالاف دیوتی نیز از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های ویدیویی است که بیش از دو دهه سابقه دارد و تاکنون بیش از 17 نسخه مختلف از آن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. اگرچه در چند هفته گذشته خبرهایی در مورد انتشار سیزن 10 بازی کالاف دیوتی موبایل به گوش رسیده است اما همچنان این بازی در سیزن 9 دنبال می شود. در این سیزن که فقط دو ماه از انتشار آن گذشته است می توان تغییرات زیادی را در مقایسه با فصول قبل شاهد بود. نقشه های بازی، تم و منوی بازی، زامبی ها، اسکین ها، پرک ها، حالت بتل رویال، سلاح ها، مودها، سفارشی سازی ها  و ... همگی تغییرات زیادی داشته اند و جذابیت آن افزایش پیدا کرده است.

بازیکنان در این بازی می توانند با خرید CP کالاف دیوتی به تمامی امکانات و آیتم های بازی دسترسی داشته باشند و آنها را مطابق میل خودشان سفارشی سازی کنند. در این فصل کاراکترهای جدیدی به بازی اضافه شده اند که قابلیت ها و ویژگی های جذاب و منحصر به فردی دارند و می توانند بازیکنان را با چالش های مختلفی مواجه کنند.

اخبار بازی کلش رویال

آخرین اخبار مربوط به بازی کلش رویال

کلش رویال یکی از بهترین بازی های ساخته شده در سبک استراتژیک است که به وسیله کمپانی معروف سوپرسل عرضه شده است. این بازی در حال حاضر در فصل چهاردهم خود دنبال می شود و خبرهایی در مورد عرضه فصل 15 آن به گوش می رسد و به نظر می رسد که تغییرات گسترده ای خواهد داشت و می تواند عاشقان این بازی و سبک استراتژی را شگفت زده کند. در فصل 15 بازی جوایز مختلف و متعددی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، از محیط ها، مکان ها و پوسته های جدیدی استفاده شده و قابلیت های جدیدی به بازی اضافه گشته است. در این بازی نیز مانند سایر بازی های ویدیویی برای آنکه بازیکن بتواند از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کند و یا آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خود سفارشی سازی نماید با خرید جم کلش رویال موجودی ارزی بازی خودش را افزایش دهد. با خرید جم کلش رویال بازیکنان قادر خواهند بود چالش های بیشتری در این بازی تجربه کنند.

آخرین اخبار مربوط به بازی کلش آف کلنز

به جرات می توان گفت معروف ترین و محبوب ترین بازی استراتژیک تاریخ صنعت گیم بازی Clash Of Clans است که می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد. آخرین اخباری که در مورد این بازی به گوش می رسد مربوط به آسان سازی خرید ارز رایج آن و همچنین دریافت هک کلش آف کلنز برای بازیکنان است. با این کار بازیکنان قادرند که از بازی لذت بیشتری ببرند و با چالش های و جذابیت های مختلفی مواجه شوند. بازیکنان در این بازی نیز می توانند با خرید جم کلش آف کلنز موجودی ارز رایج بازی خود را افزایش دهند و از آن برای سفارشی سازی آیتم ها و استفاده حداکثری از تمام امکانات بازی بهره ببرند.

سخن نهایی

همانطور که گفته شده در تابستان جاری و با افزایش شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان استفاده از بازی های موبایلی رواج بسیار بیشتری پیدا کرد و تعداد دانلود و نصب بازی های موبایل به شدت افزایش یافت. هر چند که سبک ها و ژانرهای مختلفی از بازی های موبایلی در دسترس گیمرها قرار دارند اما تعدادی از این بازی ها به دلایلی همچون محبوبیت بالاتر، سبک خاص تر، سازنده های معروف تر، تعداد دانلود های زیاد،  سابقه و قدمت بالاتر، هیجان و چالش های بیشتر و ... بیشتر مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند آخرین اخبار آنها بیشتر توسط گیمرها، رسانه ها و منتقدان رصد شد.

 



 

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

دنیای بازی ها ویدیویی و موبایلی یکی از سرگرمی های این روزهای اکثر مردم دنیا شده است حتی به ترند های برتر تبدیل شده اند بازی های بتل رویال که این روزا وارد دنیای بازی شده اند طرفداران خاص خودش را دارد بازی fall guys  یکی از ساده ترین و جذاب ترین بازی های موبایلی است. fall guys یکی از یازی های سبک بتل رویال می باشد که باید با حریفان خود به مبارزه بپردازی و با گذشتن از چالش های این بازی آخرین بازمانده یا برنده این بازی باشید در ادامه این مطلب به معرفی این بازی می پردازیم در ادامه با همراه باشید.

بازی Fall Guys

چند سالی می‌شود که سبک نوین بتل رویال به یکی از پرطرفدارترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده. البته که این موضوع به این معنا نیست که هر بازی بتل رویالی با یک چشم بر هم زدن به موفقیت برسد اما در صورت پیاده‌سازی درست احتمالا همین اتفاق می‌افتد.

البته شاید تا حدی بتوان ادعا کرد که بتل رویال در یکی دو سال اخیر دیگر آن محبوبیت دیوانه‌وار را نزد گیمرها ندارد. تعجبی هم ندارد، بیشتر بازی‌های این سبک حتی با وجود نوآوری‌هایشان، در نهایت عناوینی بسیار مشابه‌اند. پابجی، فورتنایت، کال آو دیوتی وارزون و ایپکس همگی شوترهایی اول شخص و سوم شخص هستند که یک نفر یا تیم در انتها پیروز میدان می‌شوند.

بازی Fall Guys

اما Fall Guys ایده بتل رویال را به یک دنیای بسیار جدید و عجیب آورده است. ۶۰ بازیکن کنترل موجوداتی بانمک در جهانی خوش آب و رنگ و فانتزی را بر عهده می‌گیرند و با یکدیگر رقابت می‌کنند تا در انتها یک نفر پیروز شود اما این بار خبری از شلیک کردن و کشتن همدیگر نیست. بلکه در عوض باید در چالش‌هایی متنوع و سرگرم کننده با هم رقابت کنید، مسابقاتی که بازی آن‌ها را نمایش یا Show می‌خواند. از فوتبال گرفته تا دزدیدن دُم‌ کاراکترهای دیگر و پشت سر گذاشتن مسیری پر از مانع.

با پشت سر گذاشتن هر مسابقه و Show، تعدادی از بازیکنان کوالیفای می‌شوند و می‌توانند به مرحله بعدی بروند. در واقع، استرس و اضطراب بازی‌های بتل رویال دیگر در دنیای Fall Guys با خنده و لحظات بامزه بی‌شمار جایگزین شده که نه تنها خود تنوعی خوب و ضروری است، بلکه احتمالا بدون آنکه خودمان متوجه بشویم، در این شرایط بیشتر از هر زمان دیگری به آن نیاز داشتیم. برای همین می‌رسیم به مورد بعدی: زمان‌بندی درست.

ویژگی های fall guys:

گیم پلی ساده و جذاب
جلوه های صوتی هیجان انگیز
امکان رقابت گروهی آنلاین

Fall Guys ، اثری از سبک بتل رویال ، اخیراً برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 4 منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان کم سابقه قرار گرفت. در کمتر از 24 ساعت بیش از 1.5 میلیون نسخه از این بازی جذاب و مسابقه ای به فروش رسانده اند و موفقیت آن از انتظارات سازنده فراتر رفته است.

استقبال زیاد از بازی باعث شده سرورهای بازی دچار مشکل شوند ، اما اکنون این مسائل برطرف شده است و به زودی اولین نسخه بازی نیز منتشر خواهد شد. در بازی فال گایز با 59 بازیکن دیگر وارد بازی می شوید و باید مراحل حذفی را پشت سر بگذارید تا در نهایت یک فرد باقی بماند. مراحل مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید با بردن آنها امتیاز کسب کنید و آیتم های مختلفی را خریداری کنید.

دانلود بازی fall guys برای اندروید بازی بسیار جذاب است و گرافیک بسیار بالایی دارد همچنین محیط صدا گذاری ان خارق العاده است، امروز میتوانید فال گایز را به صورت مستقیم و رایگان برای اولین بار در ایران از محبوب ترین استور اندروید ایران مایکت دانلود و نصب کنید.

این بازی آخرین بار بعد از Legends of Legends توانست به دومین بازی محبوب در توییتر تبدیل شود ، اگرچه اکنون Fortnite نیز جلوی آن را گرفته است. همچنین Roy Steam امروز میزبان 124،772 بازیکن است که در کنار عناوین محبوب مانند CS: GO و Dota 2 و جلوتر از بازی هایی مانند Rainbow Six: Siege و Destiny 2 قرار دارد.

جذاب
گرافیک بالا
صدا گذاری مناسب
بیش از چند میلیون بار دانلود در استیم


در این بازی 60 نفر تلاش می کنند تا در این رقابت ها مقام اول را کسب کنند. این رقابت ها شبیه برخی از برنامه های تلویزیونی است که در آن برخی از افراد بدشانس موانع زیادی را پشت سر می گذارند با توجه به تعداد زیاد بازی ها و حذف تدریجی آنها برای برنده شدن ، می توان گفت که فاال گایز حالت بتال رویال را دارد.

در چند سال گذشته شاهد سیل عظیمی از بازی های Battle Royal و موفقیت آنها بودیم. این بازی ها به حدی است که توسعه دهندگان صنعت بازی در یک رقابت واقعی Battle Royal برای ساخت بازی قرار دارند! اگرچه فال گایز اندروید بازی خارق العاده ای نیست ، حداقل باعث سرگرم شدن شما میشود.
 

بازی فال گایز در چه سکبی است؟

بازی در ژانر بتل رویال است ولی به گونه ای متفاوت، به این شکل که شما برای اول شدن نیاز نیست خشونت به خرج دهید.

 

بازی‌های تیمی واقعا قابل درک نیستند. اولا که یک آشوب تمام عیار هستند و هیچکس نمی‌داند دارد چکار می‌کند و دوما فال گایز در تیمی‌ترین حالت ممکنش هم باز یک بازی تک نفره است. تصور کنید با ۲۰ آدمک ژله‌ای هم‌تیمی شده‌اید که نه می‌توانید و نه فرصتش را دارید که با آن‌ها صحبت کنید و وظیفه هر کس مشخص شود. در نتیجه هر کاری که فکر می‌کنید صحیح است را انجام می‌دهید و نتیجه مشخص است: هر چقدر مهارت داشته باشید، هر چقدر بازیکن خوبی باشید و هرچقدر در بازی گروهی هم خوب بازی کنید، باز هم باید سرنوشت پیروزی تیمتان را به خدا بسپارید و دعا کنید که برنده شوید.

این آفت تقریبا در ارتباط با همه بازی‌های تیمی و گروهی صادق است ولی در یکی-دو مورد غلظت شانس کمتر و اهمیت کار تیمی ناخودآگاه خودش را نشان می‌دهد. به خصوص اگر تجربه کافی داشته باشید یا در تیمتان کسی باشد که قلق‌های اصلی را بداند. خلاصه که اگر به بازی گروهی رسیدید، برخلاف ظاهر بامزه‌اش، آماده یک رقابت ناسالم و اعصاب خردکن باشید.

 اهمیت شانس در بازی fall guys:

در طراحی بازی‌های موبایل فاکتور شانس در کنار مهارت بازیکن و توانایی بالا بردن ارقام (Stats) یک مثلث کامل را تشکیل می‌دهند. دانشی که پشت این جنس بازی‌ها وجود دارد سبب می‌شود تا شما گرفتارشان شوید. معتاد بمانید و مدام بخواهید برگردید و بازی کنید. از نگاه بیرونی من به عنوان مخاطبی که ساختار بازی‌ها را هم زیرنظر می‌گیرد، فال گایز اتفاقا خیلی شبیه به بازی‌های موبایلی است و فاکتور شانس واقعا بخش مهمی از آن است.

هم آخر از همه ایستادی هم درها نزدیک به تو باز نمی‌شوند. قطعا شانسی برای رد کردن این مرحله نداری.

کمتر در بازی‌های پی سی و کنسولی شانس تا این اندازه درشت و برجسته است ولی در بازی فال گایز هر چیزی که فکرش را بکنید تاثیر مستقیمی روی بالا رفتن یا پایین آمدن پیروزی شما دارد و اگر بعضی اوقات حتی با مهارت بالا در همان راند اول حذف می‌شوید نیازی نیست ناراحت شوید.

بتل رویال به ذات شانسی نیست اما یک بازی کوچک و محدود مثل فال گایز در هر مدل از مراحلش فاکتورهای زیادی را دخیل می‌کند و مهارت هیچوقت نمی‌تواند موضوع اصلی باشد. البته که اگر به اندازه کافی مهارت داشته باشید و پشتکار به خرج دهید آمار پیروزی شما بیشتر از دیگران خواهد بود ولی شانسی بودن فال گایز در طراحی مراحلش نهفته است و امیدوارم در فصل دوم، بازی‌ها و مراحل بالانس‌تری به بازی اضافه شوند که بازیکنان ماهر موفق‌تر باشند

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی فال گایز

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیت)
  • پردازنده: Intel Core i5 یا AMD میان رده
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 660 یا AMD Radeon HD 7950 (حداقل 2 گیگابایت)
  • اینترنت: حداقل 512 کیلوبایت سرعت دانلود (بر ثانیه)
  • دایرکت اکس: نسخه 10 (توجه داشته باشید روی اکثر نسخه های 10 با مشکل مواجه شده است)
  • حافظه: 2 گیگابایت فضای خالی در یکی از پوشه ها جهت نصب بازی

مشخصات بهترین و ایده آل ترین سیستم جهت اجرای بازی فال گایز

  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیت)
  • پردازنده: Intel Core i5-4690 3.5GHz یا AMD Ryzen R5 1500X
  • کارت گرافیک: AMD Radeon RX 460 یا NVIDIA GeForce GTX 960 (کارت های گرافیک 2 گیگابایتی بالارده)
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • حافظه: 2 گیگابایت فضای خالی در یکی از پوشه ها جهت نصب بازی
  • اینترنت: حداقل 512 کیلوبایت سرعت دانلود (بر ثانیه)
  • دایرکت اکس: نسخه 11 (اگر می خواهید تجربه ای بی نقص داشته باشید، نصب نسخه یازده پیشنهاد می شود)

توضیحات نهایی راجع به سیستم مورد نیاز بازی 

پایین بودن مشخصات سیستم فال گایز آلتیمیت ناک اوت تعجبی ندارد و علی رغم اینکه بازی در اواسط سال 2020 منتشر شده است اما به دلیل کم بودن المان ها و جزئیات گرافیکی بازی، سیستم مورد نیاز قوی نیاز ندارد. به هرحال شخصا معتقدم تجربه این بازی روی LOW (گرافیک پایین) یا High (گرافیک بالا)، تا زمانی که تیک و لگ وجود نداشته باشد هیچ فرقی ندارد و چیزی که این بازی را جذاب می کند، تجربه آن همراه دوستان و لحظات بسیار خنده دار این بازی است.

چیترهای بازی

خوب نیست. اصلا خوب نیست که وقتی تمام تلاش خودتان را می‌کنید برنده باشید، یک مرتبه یک چیتر عوضی از کنار شما پرواز کند و خودش را در کمتر از ۱۰ ثانیه به تاج برساند. چنان حالتان گرفته می‌شود که اگر بعد از ده‌ها تلاش بی‌ثمر زیر گریه نزنید آنقدر عصبانی خواهید شد که ای کاش کسی دور و اطرافتان نباشد. متاسفانه بازی فال گایز پر است از چیترها در رنگ و شکل‌های مختلف. البته من هنوز نمی‌دانم که چند مدل چیت در این بازی وجود دارد اما تا جایی که من دیده‌ام، فال گایز روی پی سی بهشت چیترها است و از تابلو بودن چیت خودشان هم هیچ ترسی ندارند.

چیتر پرنده را در تصویر پیدا کنید!

مثل همان چیتر پرنده‌ای که اشاره کردم. یک مرتبه پرواز می‌کند و می‌رود. تو بدو و او بدو. فکرش را هم نکن که به او برسی. یا یک مدل دیگر هم دیدم که با سرعت نور حرکت می‌کرد و درهای یکی در میان باز و بسته را پشت سر گذاشت و در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی اول شد. وقتی سیستم ضد تقلبی وجود نداشته باشد، وقتی گزینه گزارش بازیکنان خاطی نباشد، همین خواهد شد که می‌بینید. مثل ویروس در بازی پخش می‌شوند و باید خوش شانس باشید که به چیترها نخورید. اوایل نقش چیترها کمتر بود و هر چه به نوشتن این متن نزدیک‌تر شدم تعدادشان بیشتر و بیشتر شد. یعنی باید خیلی خوش شانس باشید که هم خوب بازی کنید و واقعا نفر اول باشید و هم چیتر در بازی وجود نداشته باشد که تاج نهایی برای شما شود.

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

شرکت آیفون بعد از رونمایی از آیفون 10، در سال 2017 به رونمایی محصول خود آیفون X پرداخت که در این محصول تغییرات اساسی سخت افزاری روی داده است می توان گفت آیفون X همان آیفون 10 می باشد. صفحه نمایش آیفون ایکس یکی از بهترین صفحه نمایش های گوشی آیفون در سال 2017 می باشد  در ادامه این مطلب به بررسی کلی این محصول می پردازیم با ما همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش iphonex:

 

یکی از ویژگی های خیره کننده و جذاب و منحصر به فرد گوشی آیفون ایکس  این است که این گوشی تماما صفحه نمایش است. گوشی iphone10 از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی Super Retina استفاده می کند که زیبایی فوق العاده ای را به این صفحه نمایش بخشیده است. همچنین می توان گفت که از فن آوری های نوآورانه و جدیدی بهره برده است که به منظور دقت و ظرافت در طراحی صفحه نمایش های منحنی به کار گرفته شده اند. قیمت گوشی آیفون ایکس نسبت به کارایی آن بسیار مناسب و به صرفه است و دوستدارن اپل می توانند آن را خریداری کنند.

10 ویژگی خاص گوشی آیفون X که تاکنون در هیچ گوشی ندیده‌اید!

OLED اولین صفحه نمایشی است که به منظور رسیدن به استانداردهای آیفون ارتقاء پیدا کرده است. پنل OLED موجود در صفحه نمایش Super Retina HD  تنها یک صفحه نمایش OLED نیست. از جمله ویژگی هv iiphone10 می توان گفت که دارای رنگ های خیره کننده واقعی و رنگ سیاه طبیعی و بسیار روشن و نسبت کانتراست 1000000 در 1 است. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2436× 1125 و تراکم پیکسلی 457 پیکسل در اینچ است.

 

همچنین آیفون ایکس هم در قسمت جلو و هم در قسمت عقب از یکی از مستحکم ترین گلاس هایی که تا به حال در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است و فولاد جراحی ضد زنگ، شارژ بی سیم و شارژ سریع بهره برده است و همچنین ضد آب و ضد گرد و خاک نیز است.

عملکرد سخت افزاری  و نرم افزاری آیفون x

از منظر مشخصات فنی آیفون 10 تمامی مشخصاتی که از یک گوشی  آیفون پرچمدار سال 2017 انتظار می‌رود را دارست و در این دستگاه از تراشه‌ی  A11 Bionic و سه گیگابایت رم استفاده شده است؛ البته بعد از حذف دکمه هوم و Touch ID از آیفون X، اپل تکنولوژی تشخیص چهره Face ID را جایگزین آن کرده که این تکنولوژی در کنار پردازنده A11 بدون کمی و کاستی و راه تقلب، گزینه ای برای باز کردن گوشی آیفون است.
 
در سوی دیگر در آیفون 10 علاوه‌ بر دوربین اصلی، دوربین تله‌فتو هم به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز شده است و این مورد هنگامی‌ که در حال ضبط ویدئوی درحرکت هستید، تفاوت چشمگیری با آیفون 8 پلاس دارد.
 
سیستم‌عامل دستگاه آی او اس 11 است اما اگر این سیستم عامل را امتحان کردید، به‌طور حتم با آن چیزی که روی گوشی خودتان دیده‌اید تفاوت‌هایی دارد؛ یکی از ویژگی هایی که آیفون X در خود جای داده است، تصاویر متحرک Animoji است که می توانید حالات روحی خود را نظیر ناراحتی، خنده، گریه و یا عصبانیت به کمک دوربین جلوی آیفون X فیلمبرداری کنید و از بین 50 تصویر Emoji متحرک، تبدیل به یک شکلک متحرک کنید.

تولید آیفون X برای اپل چقدر آب می‌خورد؟- اخبار رسانه ها تسنیم - Tasnim

دوربین:


قبل از اینکه در مورد نحوه عملکرد دوربین ها به شما بگویم، اجازه دهید از پیکربندی دوربین آن برای شما بگویم. این تلفن هوشمند با یک دوربین (لنز) 12 مگاپیکسلی و فلاش LED در قاب پشتی ارائه می شود و از یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی جهت استفاده بهره گرفته است. در حال حاضر، این گوشی تصاویر بسیار خوبی را در نور روز با کنتراست و وضوح خوب ارائه می دهد. با این حال، تصاویر در هنگام بزرگنمایی چیز چندانی برای ارائه ندارند. همچنین دامنه پویا به خصوص هنگام عکس گرفتن از اشیاء در مناطق بسیار روشن، کاملاً بی اثر است. در نور کم، نویز تصاویر بسیار زیاد بوده و حالت پرتره صرفاً به نرم افزار متکی است و خیلی مواقع بازخورد خوبی ندارد. با مراجعه به سلفی ها، دوربین 8 مگاپیکسلی فقط تصاویر قابل قبول ارائه می دهد، آن ها به دلایل واضحی فاقد جزئیات هستند اما مناسب برای انتشار در شبکه های اجتماعی می باشند. در کل، این گوشی در بخش دوربین، حرف زیادی برای گفتن ندارد. با این حال انتظار داشتیم با توجه به درجه سنسور تصویر استفاده شده در دستگاه، کیفیت بهتری داشته باشد. اما عوامل زیادی بر کیفیت تصویر از جمله پردازنده تاثیر می گذارد. بنابراین، واقعاً نمی توانید با این قیمت نسبت به کارایی دوربین شکایت کنید.

باتری iphone x:

 

ظرفیت باطری آیفون X برابر با ۲۷۱۶ میلی آمپر می باشد و به گفته اپل این باطری می تواند تا ۲ ساعت بیشتر از آیفون ۷ پلاس که باطری ۲۹۰۰ میلی امپری دارد، دوام بیارد و این بخاطر بهینه سازی های پردازشی و تراشه جدید و قوی A11 Bionic می باشد. آیفون X همچنان از شارژ سریع پشتیبانی می کند و ۱۰ واتی می باشد، اما همانند مدل های پیشین شارژر موجود داخل جعبه ۵ وات است و شما باید جداگانه یک شارژر تهیه نمایید تا از این قابلیت بهره ببرید. اپل برای محصول خود از استاندارد جهانی Qiبرای شارژ بی سیم استفاده نموده است.

جمع بندی Iphone x:

 

بیایید ابتدا یک چیز را مشخص کنیم، آیفون ایکس تلفنی برای هواداران گوشی های اندرویدی نیست. این تلفن برای کسی است که در اکوسیستم آیفون بوده است و نمی خواهد آن را ترک کند، اما از طراحی قدیمی اپل برای چهار سال پیاپی خسته شده است و می خواهد طراح جدیدی را امتحان کند.
اپل تقریباً با ایفون ۱۰ مسیر را درست طی کرده است، همه چیزهایی که از گوشی های گذشته خود آموخته است را با هم پیوند داده است تا بتواند وسیله ای را تولید کند که مثل هیچ گوشی دیگری از این برند نباشد.

نقاط قوت
•    صفحه نمایش عالی
•    حق بیمه، طراحی قوی
•    دوربین TrueDepth قدرتمند

نقاط ضعف
•    قیمت بالا
•    لبه فلزی گارد فلزی سریع خش دار می شود

 

  • Lovely iphonex