قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

قیمت موبایل

اخبار تکنولوزی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 چند سوال مهم که برای شما گیمرهای عزیز پیش می آید این است که  در سامسونگ چطور یوسی خریداری کنید ؟ یا قیمت یوسی پایجی موبایل در سامسونگ چقدره؟ اگر میخواهید بدانید چطور می توانید یوسی پابجی را در سامسونگ بخرید ما در این مقاله سعی داریم مرحله به حرحله به شما آموزش بدهیم با ما همراه باشید 

مراحل خیلی سادس

1. حتما باید بازی پاپجی رو از طریقه برنامه سامسونگ یا همون گلکسی استور دانلود کنید (اگه بازی در آخر نصب ارور داد وی پی ان بزنید و اگه دوباره خطا داد تمام دیتای بازی رو از گوشیتون پاک کنید امکان ارسال سامسونگ به سامسونگ هستش) صبور باشید تا نصب شود.

2. پس از نصب بازی وارد بازی شوید.

3. از بالای بازی روی مثبت یوسی بزنید تا صفحه یوسی باز شود (اگر مقدار بالا نشد باید 60 یوسی رو انتخاب کنید و معمولا بیشتر از 60 یوسی نمیشه خرید و باید 60 تا 60 تا بخرید) هر 60 یوسی 3300 هزار تومانه.

4. برنامه صورت حساب سامسونگ باز میشه (اگه آپ دیت داشت حتما باید منتظر بمونید تا آپ دیت شود) روی گزینه خرید فشار دهید دقت کنی که مبلغ باید ریال باشد که به صورت آر نوشته میشه در غیر این صورت منطقه  گوشیتون ایران نیست.

5. بعد از فشار روی خرید صفحه احراز هویت باز میشه که شماره موبایل خودتون رو باید وارد کنید و یه کد به شما ارسال میشه که باید بزنید.

6 .شماره کارت خودتون رو بزنید و تراکنش رو انجام بدید چنان چه تراکنش موفق نبود و پول کم شد پول باز میگردد.

 

7 .توجه داشته باشد که مبلغ به حساب شرکت سامسونگ میره و به قیمت توجه کنید.

یک ایمیل رسید هم بعد از اتمام کار به ایمیلی که باهاش اکانت سامسونگ تونو ساختید ارسال میشه.

 بعد از اتمامه کار اتوماتیک وارد بازی میشه و کار تمام است و مبلغ یو سی اضافه میشه ادامه مطلب برای کسانی که مشکل دارن …

اگر بعد از باز کردن بازی و رفتن داخل بازی و زدن روی یوسی و مبلغ یوسی پیغام خطا داد.

بازی رو نبندید وارد ستینگ بشید قسمت تم روی یک تم پولی انتخاب کنید.

کلمه آر به معنای ریال هستش و منطقه برنامتون ایران هستش.

روی مبلغ کلیک کنید یا به عبارتی فشار دهید تا صورتحساب سامسونگ باز شود.

اگه برنامه صورتحساب سامسونگ نیاز به اپدیت داشته باشه همین جا آپ دیت میشه وارد بازی بشید و دوباره روی مبلغ رو لمس کنید تا صورتحساب سامسونگ باز شود و تراکنش رو انجام بدید.

این خطا بخاطر تداخل دو تا آپدیت به وجود میاد بازی رو پاک کنید مجدا از گلکسی دانلود کنید …

لطفا به دلالها پول ندید این کار باعث کمبود کالا و گرونی میشه حتی برای خرید یوسی کمی تلاش کنید و جستجو کنید اسم من میثم هستش بازم اگه کمکی از دستم بر میاد کوتاهی نمیکنم.

توجه داشته باشد که منطقه برنامه باید ایران باشه.

اگر خارج کشور زندگی میکنید و منطقه برنامه ایران نیست نیاز به یه وی پی ان و سیم کارت ایرانی دارید باید سیم کارت اون کشور رو از دستگاهتون خارج کنید تمام برنامه های سامسونگ رو از داخل ستینگ و برنامه ها استوپ کنید و دیتا اونارو کلین یا پاک کنید بعد از وصل وی پی ان ایران وارد برنامه فروشگاه سامسونگ بشید.

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

با آموزش تیراندازی در پابجی موبایل (PUBG Mobile)، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند.

نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل

این مطلب حاوی نکاتی در مورد آموزش تیراندازی در پابجی موبایل است. هنگامی که PUBG برای Android و iOS منتشر شد، بازیکنان نگران این بودند که چگونه گیم پلی پابجی با کشیدن و ضربه زدن انجام می شود. توسعه دهندگان (Tencent) قطعاً PUBG را روی تلفن همراه بسیار بصری و آسان تر از سایر سیستم عامل ها ساخته اند. بازی کردن با بازی موبایلی پابجی موبایل می تواند در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ساده تر و راحت تر باشد، دقیقاً روشی که توسعه دهندگان آن، در نظر گرفته اند.

با راهنمایی های این مطلب، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. نکات زیر به بازیکنان جدید و با تجربه کمک می کند.

نکاتی در مورد شلیک اتوماتیک و تیراندازی در پابجی موبایل

تغییر کنترل بازی، این امکان را برای بازیکنان فراهم آورده است که از طرح و تنظیم پیش فرض PUBG Mobile فاصله بگیرند، مزایای استفاده از تنظیمات و سفارشی سازی آن ها، با توجه به بهتر شدن سبک بازی و به طور کلی، مهارت بازیکنان است. به طور پیش فرض، دو دکمه برای شلیک وجود دارد، یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست. وجود فقط یک دکمه برای تیراندازی می تواند یک نقص محسوب شود. با رفتن به Settings–Controls—Customize می توانید بازی را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال می توانید هر دکمه را بکشید و در یک موقعیت بهتر قرار دهید. بازیکنان همچنین می توانند وضوح تصویر را کاهش یا افزایش و اندازه هر دکمه را نیز تغییر دهند.

بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند؛ در حالی که از از برخورد تصادفی بر روی دکمه های اشتباه نیز جلوگیری می نماید‌.

نکاتی در مورد تیراندازی در پابجی موبایل

چگونه در پابجی موبایل نشانه گیری دقیق تری داشته باشیم؟

برای این که بتوانید به هنگام تیراندازی در PUBG Mobile، نشانه گیری دقیق تری داشته باشید باید از شرایط مختلف شلیک در شرایط مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال حالت اتوماتیک شلیک زمانی استفاده می شود که هدف به شما نزدیک است یا حالت تک تیر برای شلیک به سمت اهدافی است که در فواصل دور قرار دارند.

الگوهای Recoil در تیراندازی پابجی موبیال

فرض کنید با اسلحه ای نقطه مشخصی را نشانه گرفته اید، سپس دست خود را کامل روی ماشه می‌گذارید، شکل و طرحی از گلوله که روی دیوار شکل می‌گیرد به اصطلاح Recoil Pattern نامیده می‌شود. الگوهای Recoil به بازیکنان کمک می کنند تا بهتر هدف خود را نشانه گیری کنند، زیرا می دانند هنگام شلیک به صورت خودکار یا در تک تیر، چقدر سلاح به عقب می رود. از آنجا که هر تفنگ الگوی بازیابی خاص خود را دارد، این امر نیاز به آزمایش و تمرین در حالت Training بازی دارد.

حالت شلیک (Firing) و شلیک اتوماتیک

حالت شلیک (Firing) را بررسی و تنظیم کنید. بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل، حالت شلیک یک سلاح را فراموش می کنند. بازیکنان در سیستم عامل های دیگر همیشه مراقب حالت شلیک خود هستند، زیرا این امر می تواند روی دقت هدف گیری، تاثیر قابل توجهی بگذارد. این امر کنترل اسلحه را در هر موقعیت جنگی آسانتر می کند و یکی از ساده ترین راه هایی است که بازیکنان می توانند به راحتی شلیک کنند. از تک تیر، برای تیراندازی از فواصل دور، از شلیک های پشت سر هم برای تیراندازی از فواصل متوسط و از شلیک خودکار برای تیراندازی از فواصل نزدیک استفاده کنید.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه دور

برای تیراندازی به اهداف در فواصل دور، از حالت تک تیر استفاده کنید. در این حالت لگد اسلحه کمتر می شود.

جهت استفاده از هر دو دکمه ی شلیک برای تیراندازی از راه دور، یک انگشت شست برای شلیک باید روی یک دکمه، قرار گیرد و دیگری برای جابجایی دوربین استفاده شود. این امر به ویژه برای دشمنانی که هنگام شلیک شروع به حرکت می کنند بسیار کاربردی است.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه نزدیک

برای تیراندازی به اهداف در فواصل نزدیک، حالت شلیک را بر روی اتوماتیک قرار دهید. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد تیر بیشتری به سمت هدف خود شلیک کنید. در فواصل نزدیک، ترجیح این است که شخصیت خود را هنگام شلیک کردن حرکت دهید، مخصوصاً به این دلیل که برخی دشمنان در یک خط مستقیم شلیک می کنند. بعضی اوقات، بازیکنان باید هنگام حرکت شخصیت خود، شلیک کنند.

شلیک به سمت یک هدف در حال حرکت

 هنگام شلیک یا تیراندازی دشمنان در حال حرکت، در صورت ثابت بودن، دوربین را حرکت دهید. زیرا حرکت دوربین، سریعتر از تلاش برای حرکت شخصیت است.

در موارد دیگر، تیرانداز، فقط با حرکت دوربین، بازیکنان را هدف قرار می دهد. با تعیین نقطه ی هدف گیری، مشخص می شود که کدام یک از این دو روش برای تیراندازی بهتر است. راه سوم، انجام هر دو روش، مکث لحظه ای، حرکت دادن شخصیت و تیراندازی یا حرکت دوربین و شلیک به سمت هدف است.

در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش بازی سایت ایموجو به آموزش نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. همچنین با مراجعه به مجله بازی موبایل ایموجو می توانید از تازه ترین اخبار بازی های روز در دنیا اطلاع پیدا کنید.

منبع : https://emojo.ir/pubg-mobile-shooting

منبع:https://bit.ly/3eb2vd5

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

اگه میخواین یوسی پابجی بگیرین تا مراحل بالاتر بازی رو راحت تر پیش برین و حرفه ای بشین ، سایت های زیادی وجود دارند که این یوسی رو به شما میدن. البته نه رایگان. می تونین بخرینشون. از بین این سایت ها من ایران موجو رو بیشتر توصیه می کنم چون واقعا کارش درسته و سریع و فوری یوسی رو براتون میزنه.

خرید یوسی پابجی موبایل

برای خرید یوسی ارزان پابجی کدوم سایت بهتره؟

اگه قصدتون خرید خود یوسی بازی هست ، فقط ایران موجو. اگه دنبال خرید اکانتش هستین، سایت پابجی ایران خیلی خوبه. اما بهتره یکم در مورد خرید یوسی براتون توضیح بدم.

خرید یوسی پابجی PUBG Mobile در ایران موجو

برای ارتقا و پیشرفت سریعتر و پیشی گرفتن از دوستان و رقیبان خود میتوانید با خرید پول PUBG Mobile از سایت معتبر ایرانموجو(دارای نماد اعتماد) بهره ببرید و به قابلیت های بیشتر و قوی تر این بازی دسترسی پیدا کنید. خرید یوسی ارزان یکی از امتیازهایی است که ایران موجو در اختیار کاربران قرار می دهد. بعضی افراد برای خرید اکانت پابجی موبایل دوست ندارند هزینه بالایی را پرداخت نمایند اما فروش اکانت پابجی موبایل هم در همه سایت ها با قیمت ارزان انجام نمی شود. خرید پول پابجی ارزان هم مدت زمان زیادی است که در ایران موجو امکان پذیر شده است.

فروش یوسی پابجی موبایل ارزان

ایران موجو بزرگ ترین مرجع فروش uc پابجی ارزان در ایران است که به شما فرصت می دهد از خرید خود لذت بیشتری ببرید. از آنجا که خرید یوسی ارزان دغدغه هر گیمری است به شما این اطمینان را می دهیم که از خرید خود لذت خواهید برد. رویال پس پابجی و یوسی این بازی در تعداد کم و زیاد برای شما فراهم شده و می توانید با ارزانترین قیمت آن را خریداری نمایید.

قیمت یوسی پابجی به دلار

قیمت یوسی پابجی به دلار در ایران بسیار بالاست ، از این رو ایران موجو قیمت های خود را بسیار پایین تر از قیمت دلاری یوسی در نظر گرفته تا گیمرهای ایرانی بتوانند به راحتی UC  مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

خرید پرایم prime و پرایم پلاس prime plus پابجی موبایل

منبع:https://bit.ly/2Z3ucjJ

 

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 آشنا کنیم. خرید گوشی موبایل در چند سال اخیر به یکی از مهم ‌ترین دغدغه‌ های بشر تبدیل شده است و از طرفی کمپانی‌ های بزرگی با توجه به این نیاز بشر، اقدام به طراحی و تولید تلفن‌ های هوشمند در طرح‌ های مختلفی کرده ‌اند. با تولید هرچه بیشتر گوشی‌ های هوشمند، انتخاب یک گوشی موبایل با کارایی بالا و قیمت مناسب، سختی ‌هایی به همراه دارد که ممکن است شما برای خرید گوشی موبایل ماه‌ ها درگیر این مسئله شوید و حتی در نهایت یک خرید مطمئن نداشته باشید.

اما چه چیزی باعث شده است تا این اتفاق بیفتد؟ جواب کاملا روشن است. تنوع این دسته از محصولات در برندهای مختلف موجب شده است تا شما نتوانید یک انتخاب عالی و بدون دردسر داشته باشید. گوشی‌ های موبایل هوشمند در سه سطح: پایین رده، میان رده و رده بالا و یا همان اسمارت ‌فون‌ های پرچمدار تولید می ‌شوند که از میان این سه رده، تلفن ‌های هوشمند میان رده دارای طیف گسترده ‌تری هستند و تنوع بسیار بالایی در بازار فروش اسمارت ‌فون دارند و دقیقا اینطور می‌ توان گفت که قیمت اسمارت‌ فون‌ های میان رده، زیر 3 میلیون و تا 3 میلیون تومان هستند، که همین موضوع باعث شده است تا اکثر کاربران به دنبال بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 باشند.

شما با مطالعه این مطلب می ‌توانید با بهترین گوشی‌ های که قیمتی زیر 3 میلیون تومان دارند آشنا شوید و نسبت به خرید آن‌ ها اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل در این زمینه، امکانات و شرایط لازم را فراهم آورده است تا شما پیش از خرید، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید و با آگاهی کامل، خریدی مطمئن داشته باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا قیمت 3 میلیون

از برندهای معروف و معتبر تولیدکننده گوشی موبایل، کمپانی و شرکت بزرگ سامسونگ است که علاوه بر تولید اسمارت ‌فون، محصولات متنوع دیگری را با توجه به نیاز روز کاربران طراحی و تولید می ‌کند. گوشی‌ های موبایل سامسونگ از بالاترین سطح کارایی و کیفیت برخوردار هستند و این شرکت، گوشی‌ های موبایل میان رده را با مناسب ‌ترین قیمت و امکاناتی بی‌نظیر به کاربران و طرفداران خود ارائه می‌ دهد، اما در نهایت برای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون باید به موارد بسیاری توجه کنید تا یک خرید رضایت‌بخش داشته باشید.

آنچه که در این بخش ما به شما معرفی می‌کنیم:

  1. گوشی سامسونگ Galaxy M20
  2. گوشی سامسونگ گلگسی ام۱۰- Galaxy M10
  3. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A01 -A01
  4. گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core (J260)
  5. گوشی سامسونگ Galaxy M30

گوشی سامسونگ Galaxy M20

مقرون به صرفه بودن یک گوشی موبایل شاید اولین چیزی باشد که کاربران به آن فکر می ‌کنند اما نمی ‌توان گفت که فقط قیمت یک گوشی موبایل در هنگام خرید مدنظر است. گوشی سامسونگ Galaxy M20 به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت و کارایی بالا، در لیست بهترین گوشی تا 3 تومان میلیون در سال 99 و همینطور لیست بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون قرار دارد.

سری M گوشی‌ های موبایل سامسونگ دارای طرفداران بسیاری هستند و از زمان ارائه به بازار تا کنون، فروشی بسیار عالی داشته ‌اند. قطعا کاربرانی که بضاعت مالی متوسطی دارند، نمی ‌توانند به سراغ خرید گوشی‌های موبایل پرچمدار بروند، به همین خاطر اسمارت‌فون‌ های میان رده با امکاناتی عالی و منحصر به ‌فرد و در عین حال با قیمتی بسیار مناسب، در کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ طراحی و تولید می ‌شوند تا کاربران در استفاده از تکنولوژی روز بی بهره نمانند.

گوشی سامسونگ Galaxy M20 دارای یک طراحی بسیار فوق‌العاده و زیباست که کمپانی بزرگ سامسونگ در این طراحی از آخرین استانداردهای روز دنیا استفاده کرده است. بدنه این گوشی موبایل از یک پلاستیک بسیار محکم  و زیبا ساخته شده است و به طور کلی با ابعاد ۱۵۶٫۵*۷۴٫۵*۸٫۸ دارای یک وزن 186 گرمی است.

در قاب پشتی Galaxy M20، دو دوربین و یک حسگر تعبیه شده‌ است که برخلاف دیگر اسمارت ‌فون‌ های سامسونگ، به دلیل بزرگ بودن باتری در این مدل، اسپیکر در قسمت پایین این گوشی موبایل قرار داده شده است. در  Galaxy M20 از یک پردازنده 8 هسته ‌ای استفاده شده است و حافظه داخلی آن در دو نسخه مختلف، 32 و 64 گیگابایتی است که به کمک کارت حافظه می‌ توان این میزان از حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

گوشی سامسونگ Galaxy M20

نقاط قوت

گوشی سامسونگ Galaxy M20 دارای نقاط قوت بسیار زیادی است.

  • در وهله اول ظاهر شیک و بسیار زیبای این گوشی موبایل به چشم می ‌آید و در نگاه اول کاربر را جذب خود می ‌کند.
  • از یک صفحه نمایش تمام صفحه و بزرگ با کیفیت مناسب بهره برده است.
  • دارای یک پردازنده و رم بسیار خوب است.
  • باتری دارای سرعت شارژ بسیار بالا و همینطور شارژدهی بسیار خوبی است.
  • و مهم ‌تر از همه، قیمت مناسبی که Galaxy M20 دارد، آن را به یکی از ارزشمندترین اسمارت‌فون‌های میان رده تبدیل کرده است.

نقاط ضعف

تقریبا می‌ توانیم بگوییم که نقاط ضعفی برای این اسمارت‌فون وجود ندارد و تنها نقطه ضعف آن بدنه پلاستیکی آن است که چندان هم بد و نامناسب به نظر نمی‌ رسد.

 مشخصات

مشخصات فنی  توضیحات
سیستم عامل Android، نسخه Oreo 8.1
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای؛ Dual Octa-core Cortex-A73 + Hexa-core Cortex-A53
نوع پردازنده 64 بیت
دوربین 2 دوربین اصلی با رزولوشن تصویر 13 مگاپیکسل
حافظه داخلی 32/64  گیگابایت
مقدار RAM 3 گیگابایت
رنگ آبی

گوشی سامسونگ گلگسی ام۱۰- Galaxy M10

اسمارت‌فون‌ های رده میانی کمپانی بزرگ سامسونگ است که به واسطه یک طراحی منحصر به فرد و کیفیت و کارایی بالا، مورد پسند اکثر کاربران بوده است. بدنه این گوشی موبایل تماما از جنس پلاستیک است و میان رده بودن آن موجب شده است تا از شیشه در ساخت آن استفاده نکنند. اما با این وجود بدنه آن توانایی تحمل فشار بالایی را دارد و در عین حال از یک جذابیت ظاهری و خیره‌ کننده برخوردار است.

با پیشرفت تکنولوژی نسل جدید تلفن‌های همراه با بالاترین سطح کیفیت و طراحی‌ های بسیار زیبایی تولید می ‌شوند که این روند را می ‌توان در  Galaxy M10 به وضوح مشاهده کرد. از جمله مواردی که در اسمارت ‌فون ‌های جدید، بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرند، بزرگ ‌تر شدن صفحه نمایش و کاهش حاشیه ‌ها است. در این گوشی موبایل حاشیه‌ ها به حداقل رسیده ‌اند و صفحه نمایش نیز نسبت به نسخه‌ های قبلی بزرگ ‌تر شده است.

این گوشی موبایل در قسمت پشتی، دارای دو دوربین با رزولوشن‌ های 13 و 5 مگاپیکسلی است و یک فلاشر نیز در قسمت پایینی این دوربین‌ ها به شکل عمودی قرار داده شده است، که این شیوه طراحی و نحوه قرار گیری دوربین‌ ها و فلاشر به صورت عمودی، موجب شده است تا جذابیت ظاهری  Galaxy M10 دوچندان شود.

قیمت گلکسی ام 10 به طور حدودی 2.300.000 تا 2.500.000 است و می‌ توان گفت که با توجه به امکاناتی که این اسمارت ‌فون ارائه می‌ دهد، این قیمت بسیار فوق‌العاده و باورنکردنی است.

گوشی سامسونگ ام 10

نقاط قوت

تلفن‌ های هوشمند کمپانی بزرگ سامسونگ معمولا نقاط قوت بسیاری دارند و میزان نقاط ضعف کم ‌تری برخوردارند. Galaxy M10 که به عنوان بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 شناخته شده است دارای یک سری نقاط قوت است:

  • یک طراحی بسیار فوق‌ العاده دارد.
  • حاشیه‌ ها بسیار باریک هستند و از صفحه نمایشی نسبتا بزرگ بهره برده است.
  • با توجه به امکانات این اسمارت‌ فون، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.
  • عمل شارژدهی باتری بسیار خوب و قابل توجه است.
  • از یک رابط کاربری بهینه و روان بهره برده است.

نقاط ضعف

چندین نقاط ضعف در Galaxy M10 دیده می‌ شود اما با این وجود می ‌توان گفت امکاناتی که این اسمارت ‌فون ارائه می ‌دهد ارزشی بالاتر از قیمت مشخص شده دارند، به همین خاطر نقاط ضعف آن چندان به چشم نمی‌ آیند.

  • معمولا در اکثر اسمارت ‌فون‌ های رده میانی سامسونگ، حسگر اثر انگشت تعبیه می‌ شود، که متاسفانه در این مدل، اسکنر اثر انگشت از بخش طراحی حذف شده است.
  • باتری Galaxy M10 با بسیار پایین شارژ می ‌شود.
  • بدنه پلاستیکی آن یک نقطه ضعف است که برخی از کاربران ممکن است نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.

مشخصات

مشخصات فنی  توضیحات
سیستم عامل Android، نسخه Oreo 8.1
پردازنده Octa-core Cortex-A53 CPU
نوع پردازنده 64 بیت
حافظه داخلی  16/32 گیگابایت
شبکه‌های ارتباطی 2G , 3G , 4G
مقدار رم  3/2 گیگابایت
رنگ مشکی، آبی تیره

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01

 در بررسی بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 آن هم از برند معتبر و معروف سامسونگ، نوبت به گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 می‌رسد که در 20 فروردین سال 99 به بازار هدف ارائه شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. اما جا دارد که در اینجا به علت موفقیت و محبوبیت شرکت سامسونگ اشاره کنیم. این برند کره‌ ای تماما در تلاش است تا بروزترین امکانات را در اسمارت فون های ارائه شده تعبیه کند و از جدیدترین فناوری های روز در ساخت آن ها بهره ببرد، خب طبیعی است که با چنین روندی، قیمت ها نیز برای محصولات ارائه شده توسط این شرکت نجومی باشند. اما آیا اینطور بوده است؟

قطعا جواب این سوال خیر است، چرا که برند سامسونگ به طرز شگفت انگیزی بر روی این محصولات قیمت گذاری می کند تا اکثر کاربران حتی با سطح مالی پایین نیز بتوانند از امکانات روز دنیا بهره ببرند. و جالب است بدانید که این برند با فروش اسمارت فون های میان رده توانسته است به موفقیت بسیاری دست پیدا کند و مجموعا فروش خوبی را هر ساله داشته باشد.

گلکسی A01 با ظاهری امروزی و یک طراحی هوشمندانه تولید شده است که همانند هر گوشی هوشمند دیگری دارای ابعاد، وزن و جنس بدنه مناسب است. در قاب جلویی این گوشی موبایل، برای کاهش حاشیه ها و گسترده تر بودن ابعاد یک صفحه نمایش تمام صفحه، دوربین سلفی در درون یک ناچ قطره ای قرار گرفته است و همین ویژگی، رضایت مندی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01

نقاط قوت

  • ابعاد 8.3×70.9×146.2 میلی متری این گوشی موبایل جثه ای متوسط را برای آن تشکیل داده اند.
  • دارای یک وزن 149 گرمی است.
  • قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت و یک حافظه خارجی بر روی این دستگاه موبایل وجود دارد.
  • از چیپست اسنپ ‌دراگون 439 با یک معماری 12 نانومتری بهره برده است و کیفیت و سرعت خوبی را ارائه می دهد.
  • از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره برده است.
  • وظیفه پردازش داده ها در این اسمارت فون بر عهده یک پردازنده 8 هسته ای است.

نقاط ضعف

  • در بخش رم و حافظه داخلی تنها دو مقدار 2 و 16 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته اند، که البته کاربران به کمک حافظه های جانبی می توانند این مقدار حافظه را افزایش دهند.
  • در قسمت پشتی این گوشی موبایل دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی به همراه یک فلش ال ای دی تعبیه شده است که چندان کیفیت چشمگیری ندارند اما در شرایط مقایسه که قرار بگیرند نسبت به هم رده های خود از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.
  • این گوشی موبایل از سنسور اثر انگشت بهره نبرده است، اما با توجه به قیمت مناسب و امکانات رضایت بخشی که دارد، می توان این کمبود را نادید گرفت.

مشخصات

مشخصات فنی  توضیحات
پردازنده اصلی 8 هسته ای- چهار هسته‌ ی 1.95 گیگاهرتز و چهار هسته‌ ی 1.45 گیگاهرتز
سیستم عامل اندروید 10
نوع  و سایز صفحه نمایش لمسی خازنی-  5.7 اینچ
رزولوشن  1560×720 پیکسل
نوع باتری و ظرفیت آن لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعت

گوشی سامسونگ  (Galaxy J2 Core (J260

پس از معرفی بهترین گوشی تا 3 میلیون در سال 99 از بین گوشی های میان رده، می خواهیم یک گوشی پایین رده و بسیار اقتصادی را از برند سامسونگ به شما معرفی کنیم. گوشی سامسونگ  (Galaxy J2 Core (J260 در دسته بندی گوشی های اقتصادی شرکت سامسونگ قرار دارد و با توجه به قیمت نسبتا پایینی که دارد از امکانات خوبی بهره برده است.

البته لازم به ذکر است که بدانید شما هیچوقت نباید از یک گوشی پایین رده انتظار کیفیتی برابر با کیفیت اسمارت فون های پرچمدار داشته باشید. اما با توجه به قیمت مشخص شده برای این دسته از گوشی های موبایل، شما خواهید دانست که شرکت سامسونگ امکاناتی فراتر از حد انتظار ارائه داده است. اگر بخواهیم یک معرفی اجمالی از گوشی سامسونگ  Galaxy J2 Core (J260) داشته باشیم به صفحه نمایش 5 اینچی آن با تراکم تصویر 220 پیکسل بر اینچ اشاره می کنیم و دو سیمکارته بودن آن و همینطور پشتیبانی از شبکه 4G را از دیگر قابلیت های آن می دانیم.

در بخش رم و حافظه داخلی، این گوشی موبایل دارای یک حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت و یک رم 1گیگابایتی است که همانند هر گوشی هوشمند دیگری می توان به کمک حافظه های جانبی، حافظه ی داخلی را افزایش داد.

گوشی سامسونگ  (Galaxy J2 Core (J260

نقاط قوت

پایین رده بودن یک گوشی موبایل نمی تواند دلیلی بر این باشد تا نقاط قوتی در آن دیده نشود. این اسمارت فون پایین رده همانند دیگر اسمارت فون ها دارای یک سری نقاط قوت است.

  • تجربه فعالیت های اینترنتی با سرعت عالی به واسطه قابلیت پشتیبانی از شبکه ی 4G به واسطه این گوشی موبایل
  • بهره گیری از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، که در کنار هم رضای کاربران این دسته از اسمارت فون ها را به دنبال داشته است.
  • برای افرادی که برای بار اول است که می خواهند از گوشی های هوشمند استفاده کنند، انتخاب مناسبی است، چرا که از هر امکاناتی به حد کافی بهره برده است و به خوبی می تواند نیاز این دسته از کاربران را در اولین ورودشان به دنیای گوشی های هوشمند، برآورده کند.
  • از اندروید بروز شده 8.1 بهره برده است که به واسطه این قابلیت، کاربران می توانند از نصب جدیدترین نرم افزارها بر روی تلفن هوشمند خود نهایت لذت را ببرند.
  • از یک رابط کاربری رضایت بخش بهره برده است.
  • عملکرد مطلوبی دارد.
  • یک باتری نسبتا پرقدرت دارد.
  • به طور کلی این گوشی موبایل نیاز کاربرانی که می خواهند به طور معمول به شبکه های اجتماعی سری بزنند و گاهی نیز به بازی بپردازند، انتخاب بسیار مناسبی است و رضایت مشتری را حتما به دنبال خواهد داشت.

نقاط ضعف

  • دارای رزولوشن 540 در 960 است که همین ویژگی باعث شده است تا این گوشی موبایل در رده گوشی هایی قرار بگیرد که از رزولوشن تصویر بسیار پایینی بهره می برند.
  • از یک بدنه پلاستیکی بهره برده است که باتوجه به قیمتی که دارد چندان نمی توان این ویژگی را نقطه ضعفی بسیار جدی دانست.

مشخصات

مشخصات فنی  نوع
پردازنده مرکزی Quad-core Cortex-A53 CPU
پردازنده گرافیکی Mali-T720 GPU
قابلیت های دوربین دارای دریچه‌ ی دیافراگم f/2.2

فیلمبرداریرزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه مشخصات باتریباتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 2600 میلی‌ آمپر ساعترنگمشکیتوضیحات سیم کارتسایز میکرو (12 × 15 میلی‌ متر)

گوشی سامسونگ Galaxy M30

یکی دیگر از بهترین تا گوشی های ساموسنگ 3 میلیون تومان گوشی گلکسی M30 می باشد. قطعا تا به حال برای یک بار هم که شده از سری  Mگوشی های موبایل سامسونگ تعریف هایی شنیده اید که مبنی بر محبوبیت این سری از گوشی های هوشمند از برند سامسونگ می باشند و شاید شما هم اکنون به دنبال آشنایی بیشتر با بهترین گوشی موبایل از سری M باشید. گوشی سامسونگ Galaxy M30 پیشنهاد ما به شما به عنوان بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون در سال 99 است که عملکردی بسیار عالی دارد و از یک طراحی فوق العاده زیبا بهره برده است.

اگر بخواهیم شرحی از ویژگی های این اسمارت فون داشته باشیم، ابتدا به طراحی ظاهری آن اشاره می کنیم، که از یک بدنه تمام پلاستیکی و مستحکم بهره برده است تا علاوه بر کاهش هزینه ها از جذابیت ظاهری خوبی نیز برخوردار باشد.

در بدنه پشتی این اسمارت فون، دوربین ها به همراه یک حسگر اثر انگشت به شکل زیبایی قرار گرفته اند و از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. گلکسی M30 که به عنوان یک پرچمدار در بین سری M  گوشی های سامسونگ شناخته شده است دارای یک ابعاد ۱۵۹*۷۵*۸٫۵ میلی متری است و وزنی 174 گرمی دارد.

 با توجه به ابعاد و وزنی که دارد و همینطور طراحی منحصر به فردش که همانند دیگر گوشی های هوشمند برند سامسونگ به طراحی بدنه و نحوه قرارگیری دکمه های کنار گوشی توجه بسیاری شده است، کاربران در هنگام استفاده از آن احساس راحتی دارند. و به طور کلی همه ی این موارد در کنار هم رعایت شده اند تا کاربران در استفاده از این اسمارت فون احساس راحتی بیشتری داشته باشند و از امکانات آن نهایت استفاده و لذت را ببرند.

گوشی گلکسی M30

نقاط قوت

  • در دو مدل با حافظه های داخلی 64 و 124 ارائه شده است و تا یک ترا بایت می توان این حافظه را به کم حافظه های جانبی افزایش داد.
  • از یک باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعتی بهره برده است.
  • از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.
  • از یک صفحه نمایش با کیفیت بهره برده است و همین ویژگی سبب شده است تا کاربران زیادی نسبت به خرید آن تمایل نشان دهند.

نقاط ضعف

تنها نقطه ضعفی که می توان برای این گوشی هوشمند در نظر گرفت، عملکرد متوسطی است که دارد.

مشخصات

مشخصات فنی  نوع
سیستم عامل اندروید 8.1
پردازنده مرکزی 1.8 و 1.6 گیگاهرتز
نوع پردازنده 64 بیت
پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 GPU
دوربین دارای 3 دوربین (13، 5، 5) مگاپیکسلی
فیلمبرداری رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه
اندازه صفحه نمایش  6.0 اینچ و بزرگ تر

ادامه این مطلب » https://hakanmobile.com/best-phone-3million-tomans/

منبع:https://bit.ly/2C9oyn6

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر برخی از گجت ها و گوشی هوشمند معرفی شده توسط کمپانی ها، از استانداردهای لازم برای مقاومت در برابر آب برخوردار بوده اند و این موضوع توانسته خیال کاربران زیادی را از بابت اتفاقات احتمالی که موجب خیس شدن تلفن شان می شود، راحت کند؛ خصوصاً افرادی که زیاد در محیط های پرآب رفت و آمد دارند یا کاربرانی که حواس پرتی و بی احتیاطی شان، بارها کار دست شان داده است.

اگر به هر دلیل گوشی هوشمند شما (که ضدآب هم نیست) درون آب افتاد، اولین کاری که می بایست انجام دهید خارج کردن آن از آب در سریع ترین زمان ممکن است؛ چرا که هر چه بیشتر درون آب و مایعات باقی بماند، احتمال نفوذ رطوبت از طریق منافذ و درزهای گوشی هوشمند، بیشتر و بیشتر خواهد شد. پس از خارج کردن گوشی از آب، کارهای خاصی وجود دارند که شما باید برای نجات آن، با دقت و حوصله انجام دهید. 

 

خیس شدن گوشی‌ها شاید به منزله سوختن و نیاز به تعویض آن باشد، اما اگر شما در مواردی به اندازه کافی سریع باشید می‌توانید آن را حفظ کنید. برای این مطلب زیر را مطالعه کرده و مراحل آن را انجام دهید.

 

 هنگام افتادن گوشی موبایل در آب چه کنیم؟


1. سریعا گوشی را از آب خارج کنید. درگاه‌هایی که روی گوشی قرار دارند مثل:درگاه "micro usb"، میکروفون، اسپیکر و... جاهایی هستند که از داخل آن‌ها آب به درون دستگاه وارد می‌شود. گوشی خود را سریعا از آب بیرون آورده و آن را خاموش کنید. فرض کنید که درون گوشی شما آب رفته است، چه گوشی درست کار کند یا خیر.
     
2. اگر گوشی خود را به موقع از آب بیرون آورده باشید، ممکن است آسیب زیادی ندیده باشد. زمانی که گوشی مدت زیادی در آب باشد، مانند وقتی که داخل ماشین لباسشویی بوده است کمی بعید به نظر می‌رسد که بتوان گوشی را دوباره به حالت اول برگرداند. ولی به هر صورت سعی کردن برای حفظ آن ارزشش را دارد. اگر گوشی به شارژر وصل است و در آب افتاده، برای بیرون آوردنش از آب به آن دست نزنید! ابتدا برق را قطع کرده و یا دوشاخه شارژر را از پریز خارج نمایید. برق در آب می تواند موجب برق گرفتگی شما شود. به هر صورت اگر گوشی شما در حین شارژ به داخل آب افتاد با رعایت موارد بالا سریعا آن را از داخل آب خارج کنید.
     
3. در صورتی که باتری گوشی قابل جدا شدن است، باتری گوشی را از آن خارج کنید و گوشی و باتری را بر روی دستمال نرم و یا حوله قرار دهید. این یکی از مهمترین مراحل است زیرا مدارات گوشی که به آن ها آب رسیده اگر منبع تغذیه «باتری» نداشته باشند آسیب نخواهند دید. برای فهمیدن اینکه آیا گوشی واقعا آسیب دیده، گوشه‌ای در نزدیک باتری وجود دارد که یک مربع یا دایره سفید رنگ قرار دارد. اگر رنگ آن سفید یا قرمز شده بود آب به داخل گوشی نفوذ کرده است. اگر با نحوه خارج کردن باتری آشنا نیستید، دفترچه راهنمای گوشی خود را مطالعه کنید.
     
4. سیم کارت خود را خارج نمایید. ممکن است شماره‌های مهمی بر روی سیم کارت شما وجود داشته باشد. برای بسیاری حتی این اطلاعات از خود گوشی نیز مهمتر هستند. سیم کارت‌ها در مقابله با آب مقاومت خوبی دارد ولی بیرون آوردن زودتر آن ها بهتر است. پس از خارج کردن آن را هم روی حوله یا دستمال قرار دهید.
     
5. تمام لوازم جانبی که متصل به گوشی هستند، از جمله هدفون، کارت حافظه، کاور و ... را خارج نمایید. این کار برای رسیدن بیشتر هوا به داخل گوشی و نقاطی است که داخل آن‌ها آب رفته است.
     
6. با یک دستمال نرم یا حوله گوشی خود را خشک کنید. اگر حتی یک قطره آب داخل آن بماند باعث ایجاد خرابی در مدارات گوشی می‌شود. باید آب وارد شده به گوشی را در کمترین زمان ممکن خارج کرده و خشک نمایید. بدون رها کردن گوشی تا جایی که ممکن است آب‌ها را خشک کنید. از تکان دادن بیش از حد گوشی خودداری کنید زیرا این کار باعث می‌شود آب به نقاط بیشتری از گوشی نفوذ کند.

خرید گوشی شیائومی با مناسب ترین قیمت بازار 
     
7. از یک جارو برقی استفاده کنید. برای مکیدن مایع درون قسمت‌‎های داخلی گوشی، یکی از در دسترس ترین وسایل جارو برقی است. برای حذف تمام رطوبت باقی مانده در گوشی، 20 دقیقه جارو برقی را با کمی فاصله از آن بگیرید. این سریع‌ترین روش برای خشک کردن کامل گوشی است. توجه داشته باشید که جارو برقی را بیش از حد به گوشی نزدیک نکنید و فاصله درستی را برای آن انتخاب کرده و در همان حالت نگه دارید.
     
8. بر خلاف توصیه‌های عوام، به شما توصیه می‌کنیم که از سشوار استفاده نکنید «حتی باد سرد». با استفاده از سشوار ممکن است رطوبت بیشتری به سمت داخل گوشی رفته و به اجزای الکتریکی دیگر آن نیز آسیب بزند.

 

هنگام افتادن گوشی موبایل در آب چه کنیم؟

     
9. یکی از در دسترس ترین راه‌ها، قرار دادن گوشی در برنج است. برنج رطوبت باقی مانده را به خود جذب می‌کند. هر ساعت گوشی خود را درون برنج جابه‌جا کنید. این کار موجب می‌شود بعد از چند ساعت تمام رطوبت باقی مانده درون آن خارج شود.
     
10. گوشی خود را در زیر آفتاب قرار دهید تا کاملا رطوبت آن از بین برود.
     
11. گوشی را بر روی یک حوله جذب کننده آب قرار دهید.
     
12. توجه کنید که تمام این مراحل برای خارج شدن کامل رطوبت از داخل گوشی است. بعد از 4 الی 6 ساعت در هر مرحله گوشی و محل جذب رطوبت را چک کنید اگر بیش از حد خیس بود، مرحله مکیدن آب از داخل گوشی را تکرار نمایید.
     
13. گوشی خود را تست کنید. پس از 24 ساعت که مراحل بالا را انجام دادید، گوشی خود را روشن کرده و تست نمایید. تمامی پورت‌ها و مواردی که به آن‌ها آب وارد شده بود را تست کنید.
     
14. اگر گوشی شما کاملا خشک شده ولی هنوز کار نمی‌کند شارژر را به گوشی بدون باتری وصل کنید. اگر گوشی کار کرد، احتمالا باتری گوشی خراب شده و شما باید باتری گوشی را تعویض نمایید.


خرید بهترین گوشی های سامسونگ از معتبرترین سایت ایران 

   


15. در صورت جواب نگرفتن از مراحل بالا، گوشی خود را به یک تعمیرکار مجاز داده و تمام کارهایی که با آن انجام داده‌اید را برای تعمیرکار شرح دهید. آن ها در صورت دانستن کاری که با گوشی انجام شده، سریع‌تر و دقیق‌تر آن را درست خواهند کرد.
     
16. در صورت نداشتن تخصص، به هیچ وجه قطعات گوشی را باز نکنید. این کار می‌تواند باعث وارد شدن شُک به دستگاه و در معرض مواد شیمیایی قرار گرفتن شما، شود. بهترین کار دادن آن به افراد ماهر جهت تعمیر است.

منبع : هاکان موبایل

منبع:

https://bit.ly/2ZEVZGg

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

معرفی 20 مدل ساعت هوشمند فوق جذاب در سال 2020 + زنانه و مردانه

ساعت هوشمند مدل های جدیدی از ساعت هستند که با قابلیت های شگفت انگیز خود ، طراحی زیبا و منحصر به فرد و امکانات عالی که به شما می دهند نه تنها کار یک ساعت معمولی را انجام داده بلکه جزو اکسسوری های فوق العاده شیک و خاص هستند. اگر شما هم جزو آدم های خیلی خوش سلیقه هستنید قطعا این مطلب برای شما جذاب خواهد بود.

ساعت های هوشمند ساعت های دیجیتالی هستند که علاوه بر نشان دادن زمان کاربردهای دیگری نیز دارند. ما در مورد ساعت مچی ماشین حساب که در دبستان داشتید صحبت نمی کنیم. این ساعت ها ابزارهای دیجیتالی تمام عیار هستند.

ساعت های هوشمند می توانند برنامه ها را اجرا کنند و انواع رسانه های دیجیتال مانند آهنگ های صوتی یا رادیو را در هدفون پخش کنند. بسیاری از این ساعت ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که به شما امکان می دهد به کارهایی مانند ماشین حساب ، دماسنج ، قطب نما و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

البته بسیاری از ساعت های هوشمند کاملاً دستگاه های مستقل نیستند ، زیرا آن ها فاقد اتصال به اینترنت هستند. اما بسیاری از ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که مستقیماً با دستگاه های دیگر که دارای اتصال به اینترنت هستند ، متصل می شوند.

کاربردهای ساعت های هوشمند

برخی از ساعت های هوشمند به طور خاص برای اهداف خاص مانند ورزش دو و میدانی ساخته شده اند و به شما امکان می دهند زمان ، مسافت و مسیری را که می پیمایید ردیابی کنید. ساعت های هوشمند ویژه ای وجود دارد که به خصوص برای علاقه مندان به قایقرانی ساخته شده و به آن ها کمک می کند متغیرهایی مانند سرعت ، جهت باد و سرعت باد را ردیابی کنند.

واقعیت این است که ساعت های هوشمند مدت طولانی است که در زمره وسایل جانبی گوشی ها قرار گرفته اند. در سال 2002 ، مایکروسافت یک فناوری به نام Smart Personal Object Technology یا SPOT را معرفی کرد که به اصطلاح هوشمند طراحی شده است. ساعت های ساخته شده در اطراف SPOT  در سال 2008 قطع شد ، اما ایده ساعت هوشمند همچنان زنده ماند.

اپل واچ

اپل واچ به مدت طولانی رهبر ساعت های هوشمند بوده است و آخرین سری آن یک ساعت کاملاً مهندسی شده است که با گوشی های اپل کار می کند تا یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد کند. ساعت های جدید اپل شامل ویژگی هایی هستند که به شما در زندگی راحت تر کمک می کند ، از جمله اعلان های ضربان قلب که می تواند در مورد مواردی مانند استرس و سایر شرایط به شما هشدار دهد. این کاربردها همچنین شامل تشخیص خطرات احتمالی است ، بنابراین اگر شما در خطر باشید ، ساعت به شما خواهد گفت که به کمک اضطراری احتیاج دارید و شما را به یک مرکز راهنمایی وصل می کند. به علاوه ، شما می توانید به تماس ها پاسخ دهید.

خرید اپل واچ سری 3

ساعت های هوشمند اندروید

ساعت های هوشمند اندروید جایگزینی را برای کسانی که سیستم عامل اپل را ندارند ارائه می دهند. ساعت های هوشمند اندروید سامسونگ با توجه به نیاز شما در طرح های مختلفی عرضه می شوند. ساعت هوشمند Galaxy Fit E با توجه به نیاز دونده ها و ورزشکاران طراحی شده است. این ساعت می تواند ، حتی در زیر آب نیز بخاطر اینکه تا 50 متر در برابر آب مقاوم است همراه شما باشد. این ساعت هوشمند فعالیت و تمرینات شما را ردیابی می کند ، بنابراین می توانید پیشرفت خود را رصد کنید. همچنین خواب شما را ثبت می کند و به شما امکان می دهد سالم تر زندگی کنید. ساعت هوشمند اصلی Galaxy Smart دارای ویژگی های مشابهی است و می توانید از آن برای پرداخت در فروشگاه ها استفاده کنید.

ساعت های هوشمند Garmin یکی دیگر از گزینه های محبوب برای ردیابی اهداف و معیارهای تناسب اندام ، بارگذاری در Garmin Connect ، ارتباطات اجتماعی ، مشاهده برنامه های آموزشی و موارد دیگر است. با استفاده از Vivoactive 3 حتی می توانید موسیقی را از طریق بلوتوث ذخیره و گوش دهید.

بررسی های  ساعت های هوشمند

داشتن یک کامپیوتر مینیاتوری که به دور مچ دست شما بسته شده باشد ، دیگر یک رویا نیست. اپل واچ و سایر گزینه های تولید کنندگان مشهور مانند Fitbit ، سامسونگ ، LG و Fossil سعی در تهیه بهترین ساعت هوشمند دارند. امروزه بهترین مدل های ساعت هوشمند می توانند ترفندهای زیادی مانند جستجو در اینترنت با صدای کاربر ، ردیابی موقعیت مکانی کاربر با GPS یا حتی نظارت بر ضربان قلب کاربر برای محافظت از سلامت کلی آن ها انجام دهند. این موارد احتمالاً در صورت ارتباط با یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار ، به بهترین نحو انجام خواهند شد.

صنعت ساعت هوشمند یک بازار بسیار پویا است که براساس نوآوری های جدیدتر در حال تحول است. یک نمونه ، ردیابی تناسب اندام و سلامتی کاربران است که در نتیجه افزایش آگاهی از سلامتی و تناسب اندام در بین مصرف کنندگان به یکی از مهم ترین عوامل ایجاد رونق ساعت هوشمند تبدیل شده است.

به عنوان مثال ، سری ساعت های اپل 4 اولین ساعت هوشمند است که دارای سنسور ECG است.

راهنمای خرید ساعت های هوشمند

بهترین ساعت هوشمند ساعتی است که با گوشی و نیازهای شما سازگار باشد. در این قسمت مواردی که شما باید قبل از خرید ساعت هوشمند بدانید آمده است.

از نام های بزرگی مانند Apple و Fitbit گرفته تا ساعت سازان سنتی مانند Tag Heuer  و Fossil ، ده ها شرکت در حال ساخت ساعت های هوشمند هستند که اعلان ها ، برنامه ها و موارد دیگر را به مچ دست شما تحویل می دهند. اگر چه ویژگی ها و طراحی ها متفاوت است ، ساعت های هوشمند می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند و زبانه های بهتری را برای سلامتی شما حفظ کنند.

بسیاری از ساعت های هوشمند دارای ویژگی های آمادگی جسمانی مانند سنسور ضربان قلب و GPS هستند. برخی ساعت های هوشمند مانند Apple Watch Series 3  و Series 4 حتی به طور مستقل از یک گوشی کار می کنند اما اکثر آن ها به عنوان دستگاه های همراه طراحی شده اند.

تاریخچه مختصر ساعت های هوشمند

تاریخچه ساعت هوشمند به سال 1972 میلادی برمی گردد که شرکت Hamilton Watch  و Electro Data Inc اولین ساعت دیجیتالی را تولید کردند. سپس در سال 1983 ، شرکت ژاپنی Seiko T001 را منتشر کرد که دارای یک گیرنده تلویزیون قابل حمل بود که به ساعت مرتبط بود و یک صفحه نمایش 1.25 اینچ به دو ناحیه مجزا تقسیم می شد. قسمت بالا برای ویژگی های ساعت استاندارد در نظر گرفته شده بود در حالی که صفحه بزرگ تر برای خروجی فیلم منظور شده بود.

 در سال 1994 ، رونمایی از Timex Datalink  با مایکروسافت همزمان شد و اولین ساعت قادر به بارگیری داده ها از یک کامپیوتر به صورت بی سیم بود. در سال 1998 ، استیو مان اولین ساعت هوشمند لینوکس را طراحی کرد و توسعه داد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در سال 1999 ، بسیاری از شرکت های برجسته مانند سامسونگ محصولات خود را به عنوان اولین ساعت هوشمند مستقل که قادر به ارتباط با گوشی بود ، تولید کردند. در سال 2000 ، IBM  یک ساعت هوشمند اولیه لینوکس را به نام Watchpad  فاش کرد. یک به روزرسانی به WatchPad ، WatchPad 1.5 وجود داشت که دارای شتاب سنج ، حسگر اثر انگشت و مکانیزم ارتعاش بود.

شرکت های بزرگ فناوری پتانسیل های زیادی در تولید ساعت هوشمند دارند. به طوری که امروزه به سرعت در حال رشد است و اکنون ، صدها مدل ساعت هوشمند وجود دارد که تقاضای میلیون ها مصرف کننده در سراسر جهان را برآورده می کنند.

انواع ساعت هوشمند

هیچ طبقه بندی رسمی برای ساعت های هوشمند وجود ندارد ، آنچه در دسترس است دسته هایی هستند که از اهداف خاص ساعت هوشمند و ترجیحات مصرف کنندگان ناشی می شوند. ساعت های هوشمند بر اساس ویژگی هایی که شامل ظاهر و قیمت می شوند طبقه بندی می شوند. در این رابطه ، ما ساعت های هوشمند را در دسته های زیر قرار دادیم:

ساعت هوشمند و دستبند سلامتی

انواع ساعت هوشمند بر اساس توابع ساعت هوشمند تناسب اندام یکی از سنسورهای استاندارد داخلی است که برای پیگیری فعالیت های زمان واقعی آماده است. این سنسورها شامل یک شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، GPS  و حسگر ضربان قلب هستند. این دسته از ساعت های هوشمند سهم اصلی در رونق ساعت های هوشمند دارند و تعداد زیادی از ساعت های هوشمند در این گروه قرار می گیرند.

بهترین و دوست داشتنی ترین ساعت هوشمند تناسب اندام شامل ، سری ساعت های اپل 4 ، Fitbit Versa  و ساعت ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active هستند. برای خرید این ساعت های هوشمند می توانید به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

 ساعت هوشمند مستقل

ساعت هوشمند مستقل از مواردی است که قادر به برقراری تماس مستقیم از ساعت است. ساعت های هوشمند مستقل نام خود را از قابلیت های خود می گیرند. این نوع ساعت های هوشمند معمولاً دارای یک میکروفون ، بلندگو و آنتن هستند. ساعت های هوشمند مستقل شامل ، سری ساعت های اپل 4 ، Zeblaze thor 4 و Lemfo Lem 8 هستند.

این مدل ها برخی از بهترین ساعت های هوشمند مستقل موجود در بازار هستند که امروزه قادر به برقراری تماس و تماس های مستقل و بدون نیاز به اتصال به تلفن هستند.

 ساعت هوشمند کلاسیک

همان طور که از نام آن ها پیداست ، ساعت های هوشمند کلاسیک ساعت های هوشمند با ظاهر ساعت هستند. این نوع ساعت های هوشمند شبیه ساعت های سنتی است. آن ها برای مراسمات رسمی مناسب هستند. آن ها همچنین می توانند برای فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند.

ساعت سامسونگ Galaxy و Ticwatch C2 دو نمونه بارز از ساعت های هوشمند کلاسیک هستند. این نوع ساعت های هوشمند اغلب دارای پوششی از جنس استنلس استیل ، نقره یا آلومینیوم است.

ساعت هوشمند ورزشی

ساعت هوشمند ورزشی ساعت هوشمند با ظاهری اسپرت است که برای استفاده در فعالیت های ورزشی یا برای استفاده در فضاهای غیررسمی مناسب است. دو نمونه خارق العاده از سری ساعت های اپل 4 و Fitbit Versa است. این نوع ساعت هوشمند دارای وزن سبک است زیرا بدنه آن بیشتر از باندهای ترموپلاستیک و سیلیکون ساخته شده است. برای تهیه ساعت هوشمند ورزشی به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

ساعت هوشمند ترکیبی

ساعت هوشمند ترکیبی یا هیبریدی یک ساعت هوشمند با نمایشگر آنالوگ است و همچنین از قابلیت ساعت هوشمند برخوردار است. این نوع ساعت های هوشمند دقیقاً مانند ساعت های سنتی دارای صفحه نمایش آنالوگ است. ساعت هوشمند ترکیبی به دلیل مشاهده های متفاوت از مصرف کنندگان که صفحه نمایش دیجیتال را دوست ندارند تولید می شود. نام های قابل توجهی مانند Fossil  دارای طیف گسترده ای از ساعت های هوشمند هیبریدی کلاسیک خوب است. برخی از بهترین ساعت های هوشمند ترکیبی شامل ، LG Watch W7  و Withings Steel HR Sport  هستند.

خرید ساعت هوشمند در هاکان موبایل

اگر قصد خرید ساعت هوشمند با قابلیت هایی ویژه ای که توجه هر کاربری را به خود جلب می کند دارید ریا، توصیه می کنیم ساعت های هوشمند اپل واچ را خریداری کنید.

توصیه می کنیم که کاربران اندرویدی نیز سامسونگ را انتخاب کنند زیرا هم با Android و هم با iOS سازگار است. اگر چه تقریباً به اندازه اپل واچ ویژگی های زیادی ندارد ، اما قیمت آن ها ارزان تر است.

 اگر شما در حال جستجو برای خرید ساعت های هوشمند هستید ، اما نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ، یک انتخاب عالی برای شما ساعت های هوشمند شیاومی است. برای خرید ساعت های هوشمند مطابق با نیاز خود می توانید از طریق فروشگاه هاکان موبایل اقدام به خرید کنید.

ساعت هوشمند در هاکان موبایل

سامسونگ یکی از بهترین سازندگان ساعت هوشمند است که در مقابل بزرگ ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار از جمله Apple Watch 5 ،Garmin Fenix 6 و Fitbit Versa 2 در بازار رقابت می کند. این شرکت از سال 2013 اقدام به تولید ساعت های هوشمند واچ سامسونگ کرده است. یک روند جالب در چند سال گذشته این است که حتی اگر تلفن شما در خانه باشد ، می توانید کارهای بیشتر از آنچه انتظار دارید روی مچ دست خود انجام دهید. شما می توانید به وسیله آن موسیقی پخش کنید ، تماس برقرار کنید و حتی از برنامه های تلفن خود اعلان دریافت کنید.

خرید ساعت سامسونگ

اگر امروز به دنبال تهیه ساعت هوشمند هستید ، برند سامسونگ یک انتخاب مناسب است. این ساعت بر روی نرم افزار سفارشی Tizen سامسونگ اجرا می شود ، ساعت هوشمند سامسونگ با گوشی های موبایل Android کاملاً سازگار است. بهترین ساعت هوشمند برای اندروید Samsung Galaxy Watch Active 2است. به اندازه کافی سریع است و شارژ باتری آن بیش از یک روز طول می کشد تا تمام شود. مرتب ترین قسمت ساعت ، صفحه نمایش لمسی در اطراف صفحه نمایش است. پشتیبانی از برنامه ها در مورد واچ سامسونگ کمی محدودتر از سایر گزینه ها است ، اما بسیاری از برنامه های بزرگ مانند WhatsApp ،Instagram و Spotify در این دستگاه ها موجود هستند. در واچ سامسونگ بر خلاف اپل واچ ، شما قادر خواهید بود از این دستگاه ها با دستگاه های اندرویدی استفاده کنید.

اگر شما تصمیم دارید که بهترین ساعت هوشمند سری واچ آیفون را برای استفاده خود تهیه کنید پس از مطالعه این بخش می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از زمان انتشار نسخه اصلی Apple Watch در سال 2015 ، مدل های جدیدی به سرعت در بازار ساعت هوشمند جایگزین شده اند.

روند رشد محصولات سری واچ

پس از مدل اولیه نسخه جدیدی به نام Apple Watch 2 وجود داشت که سریعاً به نفع Apple Watch 3 کنار گذاشته شد. سپس مدل جدید تر Apple Watch 4 به بازار آمد که حسگر جدیدی نیز برای پایش فعالیت قلبی کاربران به آن اضافه شده بود. اخیراً Apple Watch 5 به بازار آمده است که با نمایشگری همیشه روشن معرفی شده است. اپل واچ سری 5 با GPS پیشرفته ترین اپل واچ است که کمپانی تاکنون ساخته است. سری 5 این واچ آیفون نسبت به واچ آیفون های قدیمی تر ، دارای اندازه صفحه نمایش بزرگ تر و پردازنده های سریع تر است. همچنین دارای یک ردیاب عالی است که دارای ویژگی های نظارت بر سلامت است که می تواند در صورت بروز مشکلاتی مانند ضربان قلب نامنظم ، به شما یا عزیزانتان هشدار دهد.

 

منبع:https://bit.ly/2ZwABTf

  • Lovely iphonex
  • ۰
  • ۰

زوم فضایی 100x گلکسی اس 20 الترا چطور کار می کنه؟

سامسونگ دیشب با رونمایی از گلکسی اس 20 الترا اعلام کرد که تلفن غول‌آسا قادر به بزرگ‌نمایی 100 برابری است. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم که این قابلیت با نام «زوم فضایی» چگونه میسر شده است.

یکی از قابلیت‌های برجسته گلکسی اس ۲۰ الترا زوم فضایی دوربین این دستگاه است که به کاربر اجازه می‌دهد تا در حین عکاسی یا فیلمبرداری تا ۱۰۰ برابر روی سوژه‌ها زوم کند. چنین سطحی از زوم معمولا نه از تلفن‌های هوشمند بلکه از تلسکوپ‌های کوچک انتظار می‌رود، ولی نباید بگذاریم که بازی با اعداد ما را فریب دهد. گلکسی اس ۲۰ الترا نمی‌تواند بدون افت کیفیت زوم ۱۰۰ برابری داشته باشد، اما در عین حال به کمک ترفندهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زوم قابل قبولی انجام می‌دهد که در نوع خود بی‌نظیر است.

گلکسی اس ۲۰ الترا در میان خانواده گلکسی اس ۲۰ تنها عضوی است که لنز پریسکوپ دارد. این لنز دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی است که به خودی خود می‌تواند زوم اپتیکال حداکثر ۴ برابری داشته باشد، ولی سامسونگ با کمک سیستمی به نام «زوم اپتیک هیبریدی» این قابلیت بزرگ‌نمایی را بدون افت کیفیت به ۱۰ برابر رسانده است.

اگرچه این توانایی به طور کامل از طریق بزرگ‌نمایی اپتیکال انجام نمی‌شود، اما سامسونگ می‌گوید با زوم ۱۰ برابری متوجه افت کیفیت تصاویر نخواهید شد. این ادعا با توجه به نمونه‌هایی که تاکنون منتشر شده صحیح به نظر می‌رسد. ولی عملکرد زوم‌های ۳۰ برابری، ۵۰ برابری و فراتر از آن چگونه است؟ سامسونگ اظهار دارد که قابلیت «زوم فضایی» می‌تواند زومی حداکثر ۱۰۰ برابری را برای شما فراهم کند، اما آن‌ها به کیفیت تصویر خروجی اشاره‌ای نکرده‌اند.

پیش از این تلفن‌هایی به بازار آمده بودند که از زوم ۲۰ یا ۵۰ برابری پشتیبانی می‌کردند، اما سامسونگ این قابلیت را به عدد ۱۰۰ رسانده است. با این همه، روشی که کره‌ای‌ها برای فراهم‌سازی این ویژگی تدارک دیده‌اند به آن اندازه‌ای که از نام این فناوری به نظر می‌رسد انقلابی نیست. سامسونگ در حقیقت از همان مفهومی استفاده می‌کند که هوآوی آن را با نام لنز پریسکوپ به P30 پرو آورد و زوم ۵۰ برابری را در اختیار کاربران قرار داد. با این تفاوت که سامسونگ حالا از سنسوری استفاده می‌کند که رزولوشن بالاتری دارد و قادر به پردازش‌های سنگین‌تر است.

گلکسی اس ۲۰ الترا با کمک دو سنسور دارای رزولوشن بالا و از طریق قدرت پردازش‌های تصویری لحظه‌ای به زوم ۱۰۰ برابری دست پیدا کرده است. به عبارت دیگر، وقتی از آستانه زوم ۱۰ برابری فراتر می‌روید، دستگاه عمدتا از روش‌های دیجیتالی مثل برش‌دهی، شارپ‌سازی و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری برای افزایش کیفیت خروجی لنز تله‌فوتو استفاده می‌کند. ولی از آن‌جایی که الگوریتم‌ها تا اندازه خاصی کارایی دارند، گلکسی اس ۲۰ الترا بخشی از اطلاعات زوم خود را از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گرفته و آن را با اطلاعاتی که از سنسور تله‌فوتو به دست آمده ترکیب می‌کند. ترکیب اطلاعات این دو سنسور و استفاده از روش‌های نرم‌افزاری در نهایت منجر به خروجی جذابی به نام «زوم فضایی» می‌شود.

با توجه به تصاویری که تاکنون از زوم ۱۰۰ برابری گلکسی اس ۲۰ الترا منتشر شده، کیفیت آن به خوبی سطوح پایین‌تر بزرگ‌نمایی این دوربین نیست، با این حال انجام چنین کاری بر روی یک تلفن هوشمند به خودی خود دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود. همه ما می‌دانیم که در عکاسی اعداد به تنهایی نمی‌توانند تضمین‌کننده کیفیت خروجی باشند، بنابراین تا زمانی که مقایسه دقیقی میان خروجی دوربین این گوشی و سایر محصولات بازار انجام نگیرد، نمی‌توانیم نظر قاطعی درباره برتری آن نسبت به تلفن‌های دیگری مثل هوآوی P30 پرو داشته باشیم.

خرید گوشی سامسونگ با پایین ترین قیمت بازار

 

منبع:https://bit.ly/2ZpKFxu

  • Lovely iphonex